Voorstellen

Hi Allen,

Ik dacht toch even een bericht om mijzelf voor te stellen. Ik lees al een periode mee op het forum en kijk vooral graag naar alle mooie plaatjes die geschoten worden van de verschillende horloges die hier te vinden zijn. Ik ben Tim 27 jaar en ik woon in Amsterdam. Trotse bezitter van een Tudor BB heritage 36. Ook ben ik me aan het oriënteren op anderen horloges.

Wat dragen jullie? En hebben jullie nog tips voor een mooi horloge op leren band?

26 likes

Hoi Tim, welkom op het forum! Foto’s van je eigen horloge doen het altijd goed hier :sunglasses:.

Waar ben je naar op zoek, een horloge op leren band is vrij algemeen.

1 like

Een dress horloge! :slight_smile:

1 like

Hoi Tim,

Welkom op het forum.

Een Amsterdammer, Dat is interessant.
Dicht bij de Swatch shop toevallig??? :wink:

Hi, welkom
Je kan die BB Heritage zelfs op een leren band zetten. Zoek er maar wat foto’s van op, ik vind het zelf best gaaf.
Los van dat, zelf vind ik mooi, vooral als je een dress-watch wil, te kijken naar vintage op leer. Ik vind dit altijd erg netjes overkomen. Hier is een groot palet aan merken voor. Longines en Omega hebben in mijn optiek wel mooie vintage dressers.
Vind je vintage maar oude meuk, dan vind ik Glashütte altijd een tof merk. Relatief betaalbaar (relatief!) en erg nette horloges.

2 likes

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Tim … welkom op het hf !!!

1 like

Welkom op HF, Tim!

1 like

Welkom, veel lees plezier op het forum.
Foto’s van je horloges zijn altijd leuk :wink:
Tudor is ook echt top!

Succes met je zoektocht naar een dresser.

2 likes

Welkom!

1 like

Ik vind een vintage inderdaad heel erg mooi ogen! Goud met een bruine band!

Hehe, nee wel het een en ander meegekregen.

Welkom bij de club Tim.

1 like

Geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Goeie smaak voor een dresser! Als je echt specifieke aanbevelingen wil, raad ik aan er een advies topic voor te openen met jouw wensen. Krijg je gegarandeerd een paar knappe aanbevelingen (en leden die dingen compleet buiten jouw wensen gaan aanbevelen :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier bij HF !
Mooi horloge maar we zien graag foto’s.

1 like

Welkom bij de club Tim :+1:
Eeeeh een duiker op leer :wink:

2 likes

Welkom Tim op dit mooie forum.

Mooi horloge op leren band zou ik zeker ook kijken naar deze:

Zelf nu iets van 6 maanden in bezit en echt een ontzettend fijn horloge. Draagt heerlijk comfortabel door een dikte van slechts 8mm, ligt gebold saffierglas en een mooie sunburst.

2 likes

Welkom…:+1:

1 like