Ik wil mij even voorstellen als nieuw lid.
Mijn naam is Dutch (niet echt natuurlijk) en ben woonachtig in het zuidoosten van Drenthe. Ik heb al jaren een fascinatie voor horloges heb heb er twee in bezit. Mijn eerste horloge heb ik in januari 2011 aangeschaft en dit betrof de Seiko premier chronograaf. Mijn tweede horloge betreft een citizen promaster met het H610 uurwerk.
Zodra ik heb uitgevogeld hoe foto’s uploaden werkt zal ik dat doen.
Maar onlangs begon het wederom te kriebelen en wil ik mijn 3e horloge aanschaffen.
Wat ik erg mooi vind zijn de klassieke witte wijzerplaten met bruin lederen bandjes.
Ik heb ooit een tag heuer gezien in San Fransisco wat ook is blijven hangen. Daarnaast zag ik onlangs deze op catawiki
En wederom dacht ik wauw
Mijn fascinatie is daarnaast ook het onderliggende uurwerk( ik hoop dat ik geen pruts horloges in bezit heb )
Gezien de topic’s op dit forum denk ik dat ik nog veel kan leren en hoop ik dat niet mezelf verlies in de details
Welkom Dutch ! Ja ik zit zelf ook te kijken naar een mooie witte breitling is ook wel een merk om naar te kijken . Als je van witte chronografen houdt. Een mooie 81950 bijvoorbeeld.
Welkom op HF, Dutch!
Ben een groot TAG Heuerfan en heb ook even zitten kijken voor je. Want je krijgt op HF altijd gevraagd en ongevraagd advies! Vind zelf de huidige Carrera Elegant-serie erg fraai. Wat dacht je van deze?
Welkom op HF, beste Dutch uit het gebied waar mijn vader is geboren (Klazienaveen) en veel plezier hier gewenst!
Je hebt al twee fraaie horloges, een TH zou daar als Zwitserse tegenhanger mooi bij passen!