Zoals dat vaak gaat met een hobby, was mijn interesse in horloges na enige tijd weer verdwenen en kwam er een andere hobby om de hoek kijken (audio).
Nu ongeveer 10 jaar later begon de liefde voor horloges weer te borrelen.
Ik zocht weer een horloge wat ik prima iedere dag zou kunnen dragen, dus zowel op werk als privé.
De Tissot had en heb ik nog steeds in bezit en droeg ik nog regelmatig.
Wilde iets hebben met een andere kleur wijzerplaat voor de afwisseling. Vorig jaar kocht ik toen een Tag Heuer Carrera Calibre 5.
Nu merk ik dat ik nog steeds iedere dag kijk ik het blauwe gedeelte hier en dat mijn honger naar een nieuw horloge nog niet is gestild.
Een maand geleden bestelde ik een Seiko SPB143J1. Bij ontvangst het horloge omgedaan, maar dit was gewoon niet mijn horloge.
Een duiker past niet bij me en is misschien ietswat te sportief.
Nu zou ik heel graag een Speedmaster of Seamaster Aqua Terra willen aanschaffen, want blijf dat prachtige horloges vinden.
En nu ga ik weer lekker verder lezen op dit forum.
Haha dat is inderdaad ook wel een merk waar ik naar kijk. De Speedmaster is het helemaal voor mij en als deze een kleinere diameter had gehad, dan was hij er waarschijnlijk al geweest.
Nu weet ik dat er een reduced is, maar zie op tegen de hoge onderhoudskosten van dit type.
Welkom op HF, Nils! En mooie horloges! Vooral de Carrera is een plaatje! Ik heb 'm in het wit en op staal. Een van m’n favoriete horloges. Veel plezier hier op het forum!