Voorstellen

Hallo allemaal,

Na al even mee gelezen te hebben hier, zal ik me toch eens voorstellen.

Ik ben Nils en ben 31 jaar.
Een jaar of 10 geleden ben ik begonnen met deze hobby. Ik kocht toen (een voor mij destijds duur horloge) Tissot Visodate.

Dit was en is voor mij een prima horloge om iedere dag te dragen.
Ook kocht ik die tijd nog 2 Edox horloges.

Zoals dat vaak gaat met een hobby, was mijn interesse in horloges na enige tijd weer verdwenen en kwam er een andere hobby om de hoek kijken (audio).
Nu ongeveer 10 jaar later begon de liefde voor horloges weer te borrelen.
Ik zocht weer een horloge wat ik prima iedere dag zou kunnen dragen, dus zowel op werk als privé.
De Tissot had en heb ik nog steeds in bezit en droeg ik nog regelmatig.
Wilde iets hebben met een andere kleur wijzerplaat voor de afwisseling. Vorig jaar kocht ik toen een Tag Heuer Carrera Calibre 5.

Nu merk ik dat ik nog steeds iedere dag kijk ik het blauwe gedeelte hier en dat mijn honger naar een nieuw horloge nog niet is gestild.
Een maand geleden bestelde ik een Seiko SPB143J1. Bij ontvangst het horloge omgedaan, maar dit was gewoon niet mijn horloge.
Een duiker past niet bij me en is misschien ietswat te sportief.
Nu zou ik heel graag een Speedmaster of Seamaster Aqua Terra willen aanschaffen, want blijf dat prachtige horloges vinden.

En nu ga ik weer lekker verder lezen op dit forum.

Bedankt!

45 likes

Welkom!

Ik heb een vaag vermoeden dat jij met n GS zal “eindigen” als ik je historie zie. :wink:

Enjoy

3 likes

Hoi,
Welkom op het forum!

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom op dit fijne forum Nils!

1 like

Welkom en ik ben benieuwd wat je volgende aanschaf gaat worden :smile:

1 like

Haha dat is inderdaad ook wel een merk waar ik naar kijk. De Speedmaster is het helemaal voor mij en als deze een kleinere diameter had gehad, dan was hij er waarschijnlijk al geweest.
Nu weet ik dat er een reduced is, maar zie op tegen de hoge onderhoudskosten van dit type.

Welkom Nils op dit leuke en leerzame forum al behoorlijk actief bezig zie ik :smile: Succes en veel plezier !

1 like

Welkom op HF Nils en veel plezier hier gewenst! Een mooie verzameling heb je, ook beide Edox horloges zijn fraai👍🏻.

1 like

Probeer een FOIS te passen!
(Niet de beste foto en nee, hij is niet te koop😉)

2 likes

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom! Mooie Visodate☺️

1 like

Welkom! Audio en horloges gaan overigens prima samen.

1 like

Welkom! Leuke Tissot!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF, Nils! En mooie horloges! Vooral de Carrera is een plaatje! Ik heb 'm in het wit en op staal. Een van m’n favoriete horloges. Veel plezier hier op het forum!
16596879751808894086182975321875

1 like

Welkom bij de club Nils.
Vooral de Tissot visodate is prachtig.
Ik heb hem in blauw.

1 like

Welkom op HF Nils. Veel kijk -en leesplezier hier. Succes met de zoektocht naar de juiste Omega voor jou

1 like

Welkom! :slight_smile:

1 like

1 like