Voorstellen

Een hele goede avond allemaal.

Ik ben gerrie uit Best en sinds kort zeer geïnteresseerd geraakt in horloges.
En probeer via deze weg eigenlijk een beetje kennis op te doen, en hopelijk in de toekomst eens aan een mechanische horloges te kunnen werken.
Misschien ook leuk om even een foto te plaatsen wan wat ik nu heb.
Van links naar rechts een diesel mega chief Cartier santos weer niet of het echt of nep is en een alpha sierra widowmaker.

afbeelding|666x500

9 likes

Welkom…
Die cartier zal wel fake zijn.
En dat mag hier niet.

1 like

Welkom. Kijk eens in de rubriek filmpjes. Daar staat een lang artikel met animaties over de werking van een mechanisch/automatisch horloge. Ik heb het een aantal keren doorgenomen en inmiddels weet ik zo’n beetje welke onderdelen er in zitten en wat ze doen. Ik heb al een mechanisch uurwerk uit elkaar weten te schroeven. Nu nog het in elkaar zetten, maar dat is een volgende fase.

3 likes

Dankjewel dat ga ik zeker eens kijk

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club :+1:

Ze hebben zelfs de moeite genomen om het zéér geheime echtheidskenmerk in de VII te verwerken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom hier, Gerrie! Veel plezier op het forum.

1 like

Als het echt nep is😂.
Zal het misschien een leuke automaat zijn om mee te leren.

1 like

Ha Gerrie,

Welkom op het forum! Ik ben niet de persoon om te zeggen of een Cartier echt of nep is. Maar het lijkt erop dat bij de zijkant het “RVS” eraf is. Dus dat het geen RVS is en dan ook nep. Maar ja, ik ben geen Cartier-expert :blush:.
Veel plezier hier en hopelijk lezen we snel iets over je nieuwe horloge(s).

1 like

Welkom Gerrie .

1 like

Welkom Gerrie

1 like

Dat komt door de slechte foto ziet er nog uit als splinter nieuw🤣

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom