Voorstellen

Hi all,

Sinds jaar en dag lurk ik zo nu en dan op HF. Ooit had ik een account en kocht ik zelfs een horloge hier, maar waarschijnlijk was dit nog op een oud e-mailadres oid. Ik kon het niet meer achterhalen. Ik heb een voorliefde voor de mooie dingen in het leven en dus zie ik ook de schoonheid in een mooi horloge.

Mijn collectie is beperkt in omvang, zie onderstaand.

De Omega kocht ik ruim 10 jaar geleden hier op het forum, toen ik nog op de middelbare school zat. Ik heb al vaker gehoord bij het wisselen van de batterij dat er vocht in zit. Nu al een behoorlijke tijd stilstaand. Iemand een tip waar eens langs te brengen (regio Rotterdam)?

Van de Steinhart neem ik waarschijnlijk op korte termijn afstand. Ik heb 'm met veel plezier gedragen de afgelopen drie jaar, maar het feit dat het horloge zo erg op een Submariner lijkt, begint me tegen te staan. Daarnaast vind ik 42mm ook eigenlijk net te groot.

De zoektocht naar iets nieuws is gestart. Een sportieve dress watch, te dragen met een jasje, maar ook in het weekend. Een everyday watch dus. Ik ben gecharmeerd van de Seiko SARB035, maar die wordt helaas niet meer geproduceerd en de prijzen voor een gedragen exemplaar zijn vrij hoog. Een Presage Cocktail (SRPB43J1) lijkt me ook wel wat, maar ben bang dat die dial wat gimmicky is en niet mooi oud wordt. Een Tissot Visodate heb ik ook altijd aantrekkelijk gevonden. Suggesties zijn uiteraard welkom.

Dank voor alle info die ik hier mocht opdoen en op naar de volgende 10 jaar.

27 likes

Welkom terug op HF Bokito. Geniet van de hobby :+1:t2:

1 like

Welkom

1 like

Welkom bij de club Bo.

1 like

Welkom (terug) :+1:

1 like

Hallo Bo,

Welkom op het forum, ben hier zelf ook pas nieuw :grin:
Een Tissot PRX vind ik een erg aangenaam horloge dat bij vrijwel elke gelegenheid en outfit past.
De Seagull 1963 is een horloge dat volgens mij een heel eigen gezicht heeft en lekker speels is.
De Longines Conquest vind ik ook een heel fijn klokje om te dragen.
Succes met je zoektocht!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

:partying_face:
Veel keuze in wat je zoekt, suc7 en veel plezier met de zoektocht. Voor je servicevraag:

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom :man_dancing:t2:

1 like

Welkom Bo op het forum…een hernieuwde start: succes :+1:

1 like

Welkom 'terug en een mooie set horloges!!:ok_hand:

1 like

Kijk even op deze kaart. @PeterLC zit sowieso in Rotterdam maar weet niet of hij Omega doet.

2 likes

Erg mooi die Longines!

Thanks voor de suggestie!

Man, ik zou wel weer eens een ander merk willen zien hier… :upside_down_face: Ik krijg HEEL veel Omega op de werkbank. Zelfs uit Belgistan en Limbostan. :wink:

2 likes

Welkom Bokito, de suggesties die hier boven gedaan worden lijken mij allen hele toffe horloges!

Veel plezier weer op 't forum en ik kijk uit naar je volgende aanwinst :wink:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom :hugs:!