Voorstellen

Na toch al weer heel lang meelezen wil ik me bij deze even voorstellen. Mijn naam is Frans, 55 jaar en woon samen met mijn vrouw en nog twee inwonende kinderen in het Drentse Roden. Horloges zijn al heel lang een passie en in de loop van de jaren zijn er al talloze gepasseerd. De meesten toch naar verloop van tijd weer verkocht omdat de drang naar iets nieuws bleef. Voor velen van jullie herkenbaar denk ik. Soms achteraf wel eens spijt van gehad ( Ik denk nog wel eens aan de Universal Geneve triple date maanstand die ik eigenlijk had moeten houden maar ja…)
Een aantal jaren geleden heb ik de Russische horloges ontdekt en ben daar volledig verslingerd aangeraakt. Simpele maar zeer doeltreffende techniek en een ongekende variatie aan modellen en uitvoeringen. Bijgaand een paar foto’s zodat jullie een idee hebben van wat ik leuk vind.

http://beta.myalbum.com/album/1tlt0UyrMdoO

5 likes

Welkom op het forum :+1: Ik ben zelf ook wel gecharmeerd van de Russische horloges maar de reacties kunnen hier verdeeld zijn :smile:

Hallo,

welkom! Zelf ben ik voornamelijk van de Seiko’s, maar een mooie Vostok Amphibia Scuba Dude verblijft ook in de horlogedoos (en af en toe om de pols natuurlijk!).

Veel plezier hier.

bor

Welkom! :wink:

Welkom!
Leuke Russen.

Mijn beste,

Welkom Frans, in die smaakvolle ambiance van Horlogeliefhebbers!!
Een mooie collectie Russen hoor en ook die Casio mag er wezen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

:wink: Hartelijk dank voor het welkom, plaatjes plaatsen is nog even oefenen merk ik

Als je windows hebt gewoon van verkenner in je bericht slepen.

Hartelijk welkom hier .

Welkom!

Aha… een Russian lover…nou Frans veel draagplezier en welkom!!! :smile:

Welkom Frans, veel plezier !
grt. Gerard

Welkom of Horlogeforum, Frans!

Van harte welkom hier.
Dan nu officieel aanwezig.

Veel lees en kijk plezier alhier.

Elf.

Welkom!!!

Welkom Frans idd leuk die russen. Tip check is op speuders.nl. Een poosje geleden viel mij op dat daar iemand zijn collectie aanbied. Weet niet of deze nu alles al verkocht heeft maar er kwam geen eind aan. Denk dat die persoon daar wel 60 tot 80 stuks allen verschillend aanbood. Zelf heb ik niet echt iets met russen. Ik heb wel laatst nog een Vostok Automaat aangeschaf via dit forum. En ben hier erg blij mee. https://www.dropbox.com/sh/ysdorvuznatoo35/AABvZgNsk5yYk7dKvsZjLT_Ra?dl=0

Veel plezier met de hobby.

Hallo Frans,

Welkom op’t forum, veel plezier gewenst.

Groet,

Erik

Hoi ,
Hartelijk dank voor je reactie. De advertenties op Speurders ken ik idd, met de aanbieder doe ik al een aantal jaren prima zaken en als je eens een keer iets speciaals zoekt weet hij het te vinden. Leuk dat je ook een Vostok hebt. Buiten de horloge fora zie je ze eigenlijk nooit en dat maakt ze dan toch wel weer een beetje bijzonder.

Groet, Frans

Idd Frans Vostok zie je weinig dit model is een week of drie geleden hier aangeboden. Wat jaartjes geleden was ik al gecharmeerd van dit model. En laat deze nu worden aangeboden hier. Toppie dus direct maar gekocht. Geen moment spijt van.

grt Arthur

Welkom. Ben zelf ook best wel weg van de vostok’s. Mooie betaalbare horloges. Heb zelf 2 amphibian scuba dude’s en ze gaan dan ook geregeld om bij zwemmen of fietsen. Geen enkel probleem en daardoor ook heerlijke vakantie horloges. Moet wel eerlijk zeggen dat ik ze buit en sporten en vakantie om weinig draag, maar ze zijn zeker de moeite waard en blijven ook speciaal. Geen 13 in een dozijn.