Hallo allemaal,
30 jaartjes jong met een passie voor horloges.
In 2020 kocht ik mijn eerste horloge de Rolex GMT ‘batgirl’ via een GD in Spanje.
Hier heb ik helaas maar ongeveer een jaartje van mogen genieten want deze werd bij een inbraak gestolen uit mijn woning.
Alles was gelukkig goed geregeld met de verzekering en kreeg zelfs meer terug dan ik er destijds voor betaald had.
In 2021 ben ik weer opzoek gegaan naar een nieuw horloge. Mijn oog viel op de Yachtmaster 40 met blauwe wijzerplaat.
Ik ben naar een GD gereden om het horloge te bekijken en vervolgens naar huis gegaan om er rustig over na te denken.
De maandag erop ben ik naar de AD gereden om weer eens een praatje te maken en tot mijn verbazing stond er een Yachtmaster 40 met blauwe wijzerplaat in de vitrine die verkocht mocht worden.
Ik heb direct de trekker over gehaald en het horloge gekocht.
Ik had voor een langere periode de Rolex GMT two tone Rootbeer op het oog maar de AD kon mij er op dat moment niet mee helpen en de prijzen bij de GD vond ik op dat moment te hoog.
De prijzen zijn inmiddels een hoop gezakt en heb het horloge ongeveer 2 maandjes geleden ietsjes boven list kunnen kopen en tot de dag van vandaag geen seconde spijt van gehad.
Ik heb ongeveer 6 tot 9 maanden geleden mijn naam op de lijst kunnen plaatsen bij mijn AD voor de rosé gouden oysterflex Rolex Daytona met bruine wijzerplaat.
Bij Watches and wonders 2023 werd aangekondigd dat deze versie van de Daytona niet meer gemaakt zal worden en hier was ik niet bepaald blij mee.
Tot mijn verbazing werd ik een week geleden gebeld dat de Daytona beschikbaar was en of ik nog interesse had.
Ik had nooit verwacht dat het telefoontje nog zou komen voor het horloge dus zonder enige twijfel ja gezegd en het horloge een aantal dagen later opgehaald