Voorstellen

Na een paar jaar meelezen en af en toe wel eens iets gepost te hebben nu toch maar even voorstellen.

Ik ben Jan(46)en kom uit het hoge noorden en ben toch ook al wel een paar jaar horlogeliefhebber.

Waar ik in mijn jeugd al eens een Swatch en een Casio heb gehad kocht ik in '98 een mooie Festina


Heb hier toen een tijdje mee rond gelopen maar kwam toch in een la te liggen vanwege het toch wel kleine formaat.
Intussen wel een Fossil gekocht waar ik toch een aantal jaar van heb genoten.

Zo rond 2014 kwam er een bekend horloge verkoop site op mij pad waar ik toch ook 2 horloges heb gekocht.

Hierna ging ik toch ook dieper op de materie in vanaf 2016 ging het echt lopen en kreeg Seiko toch wel een voorkeur in mijn keuzes met uitzondering van een Pulsar die ik nu nog gebruik als soort van daily.

Hieronder de foto’s van 2016 tot nu waarbij de spb077j1 mijn laatste aankoop was tot nu toe en vandaag nog een Seiko sary055 van een forumlid heb gekocht.

De twee Seiko solars, Samurai en het zwarte horloge zijn inmiddels niet meer in bezit

32 likes

Welkom en veel lees en kijkplezier op het horlogeforum!!:watch:

Welkom Jan!:+1:

Welkom

Welkom bij de club, mooie horloges :+1:

Welkom Jan!

Welkom. Veel plezier op je reis door de wereld van horloges.

Welkom…:+1:

Moi, welkom op het forum :smiley:Al lekker bezig zie ik ! Succes en veel plezier hier . :+1:

Welkom Jan emot-tiphat

Welkom ook :grin:

Welkom :partying_face: Mooie reis al gemaakt inmiddels :+1:

Van harte welkom Jan!

Welkom bij de club Jan

Welkom!

Van harte welkom Jan! Heel veel plezier gewenst op het HF! :slightly_smiling_face:

:wave: welkom op dit interessante en leuke forum Jan

Wees welkom bij de club Jan

Welkom hier bij HF !
Leuk dat je alsnog aanmeld.

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like