Voorstellen

Hey, werd toch eens tijd om me voor te stellen hoewel ik al sinds 2011 lid ben van het forum.
Destijds op mijn 25ste besloten dat ik het moest vieren met een Omega. Ik weet niet of @leeuwentemmer nog lid is. Maar mijn verzamelen is begonnen met een Seamaster Cosmic 2000 die ik nog steeds heb. Na een paar jaar alleen dat horloge begon een interesse (en behoefte) aan een variatie toch te kriebelen en is er van alles (bescheiden budget) langsgekomen. Lang verhaal kort, ik weet dat foto’s het hier beter doen dan verhalen (hoewel ik van vele leer en geniet).

43 likes

Toch nog een hartelijk welkom :hugs: ik zie een lichte voorkeur voor Omega :wink:

2 likes

Welkom!!

1 like

Leuke collectie Omega’s!

1 like

Ondanks je bescheiden budget staat er toch echt geen bescheiden verzameling. Mooie verzameling zeker die ene helemaal links vindt ik mooi

1 like

Ik zou dit niet zien als bescheiden, je doet jezelf te kort. Echt een plaatje wat je hebt verzameld over de jaren heen!

1 like

Lijkt me wel een understatement :rofl:. Welkom bij de club. Mooie verzameling van ook mijn lievelinsmerk! :ok_hand:

2 likes

Ga je op voor de laatst mogelijke introductie :joy: :partying_face: mooie colkectie :ok_hand:

1 like

Mooie verzameling Omega’s!

1 like

Nogmaals welkom. Mooie collectie Omega’s, niets bescheiden aan :grin:

1 like

Welkom, bugsy86! Net als je collectie. Gaaf dat één merk je zoveel doet. Veel plezier met de Omega’s en hier op het forum! (dat lukt aleen paar jaar, gelukkig)

1 like

Van harte welkom :+1:

IMG_1947

Mooie collectie!

1 like

Alsnog van harte welkom!

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom op het HF :grinning::+1:

1 like

Welkom op het forum ,beter laat dan nooit ! :+1:

1 like

Dank allen! Een lichte voorkeur voor Seamasters inderdaad. Ik heb nog een citizen excalibur (zwemmen) en een breil manta (klussen/ verhuizen).

Alle kennis op het forum heeft me overigens wel flink geholpen met mij verzameling opbouwen.

Welkom !

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom.

1 like