Hallo Allemaal, zoals het hoort wil ik mezelf voorstellen op het forum.
Mijn naam is Jimmy ik ben 36 jaar oud, en Ik heb sinds jaar en dag altijd al interesseren in horloges gehad, en ben altijd geïnteresseerd om meer te leren.
Ik volg dit forum al enige tijd, maar nu ik sinds kort trotse eigenaar van een Franck Muller conquistador king ben geworden, dacht ik ook maar gelijk dat het tijd werd om mij aan te melden.
Ook ben ik erg benieuwd wat voor de meeste mensen onder ons hun eerste horloge was en of ze deze nog altijd in de kast hebben liggen.
Welkom, Jimmy! Geen idee meer wat ik als kind droeg. Weet wel dat ik sinds begin 2009 geen horloges meer droeg. En dat daar in 2022 een drastische verandering in is opgetreden. Gelukkig. Oh, en gefeliciteerd met je Franck Muller!
Prachtig die Franck Muller, zie je hier niet vaak.
M’n eerste horloge was een Monté jongenshorloge die ik kreeg van m’n ouders. Volgens mij moet het horloge nog ergens op zolder in een doos liggen, maar helaas kan ik het niet meer terug vinden.
Welkom! Mijn eerste horloge was een digitale casio gekregen van mijn grootouders voor school . Die heeft het uiteraard al begeven . De eerste dat ik zelf kocht was een festina, deze heeft het dit jaar na 8 jaar begeven