Voorstellen

Welkom Ziggy,

Gelukkig zijn jullie nog niet getrouwd!

Om met haar in gesprek te blijven (mocht je dat willen), kun je natuurlijk altijd nog aangeven dat je jezelf ook wel eens een keer mag verwennen als persoonlijk goed doel en dat verwaarlozing van jezelf, niemand ten goede komt.

Enfin, succes en plezier tijdens je horlogereis en sterkte met je (aanstaande ex?)vriendin!

1 like

Is de BB36 geen mooi alternatief (►► The Tudor Black Bay 36 Is Better Than The Rolex Explorer (2021)).

En de AT komt ook op een mooie rubber band als die stalen bracelet jou niet kan bekoren.

Welkom!!

Welkom hier bij HF !
Altijd moeilijk om te kiezen natuurlijk.

De Aqua Terra op rubber heb ik gepast en is zeker nog een optie! De stalen band loopt nauwelijks taps toe (19 mm bij de lugs, 17 mm bij de sluiting). Bij de rubberen band is dat anders. Daarom vind ik de rubberen band mooier.

Even proberen of ik een plaatje kan toevoegen, omdat iedereen hier zo van foto’s houdt:

1 like

Daar twijfel ik zelf ook nog aan :wink:

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom. Ik ben hier uiterst hartelijk ontvangen en weet zeker dat jou hetzelfde zal gebeuren. Verder, succes met voornamelijk de vriendien. Die horloges komen wel goed :grin:

Hee Ziggy, Lekker begin :joy::joy::joy:
Welkom hier en veel plezier met de nieuwe hobby. Je vriendin heeft trouwens groot gelijk: Rolex is zwaar overpriced. Helaas blijven sommige modellen toch wel erg aantrekkelijk maar er is nog genoeg ander moois te koop.

Welkom, problemen zijn om op te lossen. Kies de Explorer :slight_smile:

1 like

Welkom ziggy :wink:

Welkom veel plezier met je zoektocht.

Welkom :hugs:!

Welkom Ziggy​:metal:t5::metal:t5::metal:t5:

Welkom. Kan voorstellen dat ze t n grote uitgave vind voor n horloge.
Maar wat anderen al zeiden als t keer veel plezier oplevert en t huishouden niet in gevaar komt dan gewoon in overleg doen.

Welkom Ziggy, en ik zou voor de Explorer gaan, dat is zo’n fantastisch model

Welkom op dit mooie forum :wink: een tip ga voor wat je echt wil.

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom!

Heb ik ook met Rolex zo duur en voor de hand liggend. Maar die knoop moet jezelf doorhakken. Er zijn zoveel merken die toch echt wel de moeite waard zijn, maar je moet wel gaan zoeken.
Veel succes.