Voorstellen

Als eerste ik ben Patrick, na een tijdje anoniem hier rondgesnuffeld te hebben toch maar besloten om me eens aan te melden, omdat mijn interesse in horloge maar steeds groter en groter word.

Mijn interesse werd op gang gebracht toen ik op mijn 18e een Mercedes Collection quartz horloge kreeg. Niet een heel bijzonder klokje, maar in mijn ogen toch heel netjes dragend voor verschillende gelegenheden. Daarnaast heb ik in 2014 nog een Swatch Black Rebel aangeschaft omdat ik daar toch meteen een klik mee had, niet een super handig klokje, omdat je in geen enkele omstandigheid de datum/dag kan lezen, omdat dat zo zwart is, maar het is een heel mooi elegant en mysterieus klokje.

Nu word ik 25 aan het eind van deze maand, en dat is toch wel een mijlpaal. Daarom mag ik van mezelf toch wel een ‘echt’ horloge kopen. En mijn oog is, na lang zoeken en nog meer zoeken, gevallen op een Seiko SKX007.

5 likes

Welkom!

Welkom Patrick en dank voor je introductie. Veel plezier hier enne…hou je portemonnee een beetje in de gaten. Jouw SKX007 is zo opgewaardeerd hier :wink:

Eric

Welkom Patrick en de SKX 007 is een goede keuze .

Mijn beste,

Van harte welkom Patrick!!
Goed horloge hoor, de Seiko skx007

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dat komt er van als je hier te lang rondsnuffelt.

Welkom.

Elf.

Welkom, Patrick! Een SKX007 is een gaaf horloge. Kun je eventueel later nog eens lekker modden :wink:

Welkom. Ik heb de SKX007 zonder enige mod, en vind het een prachtig horloge, met een enorm goede prijs-prestatie verhouding. En succes met het steeds erger wordende virus.

Welkom Patrick,

Ik wens je hier veel plezier op dit forum.
Seiko is een topmerk! Net zo betrouwbaar als een Zwitser maar aanzienlijk gunstiger geprijsd.
(en voordat er een discussie los barst, er zijn natuurlijk Zwitsers die betrouwbaarder zijn dan sommige Seiko’s maar ook binnen Seiko bestaan er vele categorieën.)

Ik zie de foto van je toekomstige aanwinst graag tegemoet.

Groet,
Arvid

Welkom, ik ben blij dat je een Seiko 007 in ieder geval een écht horloge noemt. Het hoeft niet persé een Zwitser te zijn van ver over het minimum loon-inkomen! :wink:

Je kunt prima een WIS zijn, als je mijn budget hebt…

Welkom

Welkom op HF! Seiko SKX prima keuze :thumbsup:

Welkom Patrick! En de SKX007 is altijd goed. Een van mijn favoriete horloges! Geschikt voor alle omstandigheden.

Gr, Erik

Welkom. Mooie keuze!

Welkom hier en have fun. De SKX007 is een prima keus (heb m ook) :wink:

Welkom :)! En veel plezier gewenst!

Welkom, de 007 is zeker een goede keus.

Welkom :grinning:

Welkom, Seiko altijd goed :thumbsup:

ook namens mij (en mijn SKX007 o.a.) welkom!

goede keuze, zal je geen spijt van krijgen.

als je m hebt, plaatjes zijn altijd welkom