Voorstellen: jschijvens

Beste allemaal,

Mijn naam is Johan en ik kom uit Tilburg. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik sinds afgelopen maand weer ben gaan toeleggen op het verzamelen horloges.
Vroeger keek ik mijn ogen uit in de OTTO en Wehkamp gidsen in het horlogegedeelte. Ik vond het geweldig. Ik heb jarenlang een Apple watch gedragen, de ultra in titanium uitvoering. Toen ik me weer eens ging verdiepen in de niet smart watch horloges is het vuurtje weer gaan branden.
Ik vind de techniek mooi om te zien van mechanische horloges, maar ook de techniek van veel quartz horloges vind ik mooi.

61 likes

Welkom Johan!

Voel je ook vrij om wat plaatjes te delen van wat er al in je collectie zit.

Leuk dat je erbij bent!

1 like

welkom op HF

1 like

Welkom van een mede Tilburger!

1 like

Met dit horloge is het begonnen. Mijn vader draagt al zolang ik weet een Seiko 5. Dus mijn eerste horloge van mijn verzameling moest ook een Seiko zijn. Dit horloge sprak mij meteen aan toen ik het zag.

22 likes

Welkom Johan! Leuke Seiko!

1 like

Mijn tweede horloge uit de collectie komt uit China. Ik ben wel onder de indruk dat je voor €20 een horloge kunt krijgen die op tijd loopt en met een werkende chronograaf.

13 likes

En de nieuwste aanwinst. Gekocht vanwege het uiterlijk en de solar techniek.

12 likes

Bedankt allen voor het warme welkom!

Hey Johan,

Welkom super mooie horloge’s man :smiling_face:
Die zi zuan wat een mooi ding​:face_exhaling::face_exhaling:

1 like

Bedankt! Ik snap niet dat ze dit horloge kunnen maken voor 20 euro. Ik had het horloge bestelt omdat ik het een mooi horloge vind, maar verder had ik geen verwachtingen. Dit horloge is me 100 procent meegevallen. Het heeft een aardig gewicht, en alles werkt. Het horloge bandje is wat aan de stugge kant, maar als je het horloge draagt merk je er niets van .

Ohh voor 20 euro is het een no brainer, moet hem voor dat geld ook echt gaan toevoegen aan de collectie. Is het niks is het ook niet erg

Welkom bij de club Johan.

1 like

Dat was ook mijn gedachte. Maar dit horloge is echt de moeite waard. Het is een haast exacte kopie van de Seagull uit 1963. Het horloge ziet en voelt veel duurder dan dat het is.

leuk dat je je hebt aangemeld op het forum en hierbij welkom.
Leuke horloges heb je, je bent al aardig op weg met je collectie

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Johan op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

2 likes

Heel hartelijk welkom op HF! Een ontzettend mooi forum, werkelijk ongekend.

1 like

Welkom op HF…pas op voordat je het weet ben je hier al 10 jaar lid en bezit je min. 25 horloges ! :wink:

2 likes