Van harte welkom en ik zou voor de Tag gaan !!!
Hallo en welkom!
Van de U-boat naar je wenslijstje is een wat grote sprong
ook qua budget.
Ik zou nog wat meer rondkijken en een leuke automaat proberen.
En idd die polsbommen zijn een bietje passe. 
Meistersinger is voor boven de 40 wat mij betreft.
Succes!
Grt.
Ja daarom ben ik inderdaad deze topic begonnen. Ik ben benieuwd naar andere leuke merken en ideeƫn in deze prijsklasse.
Vrijdag vlieg ik naar Madrid, op Chrono24 zie ik behoorlijk wat mooie horloges die worden aangeboden vanuit Madrid. Ik heb de adressen van de betreffende juweliers erbij gevonden. Ben benieuwd.
Overigens ben ik 31 jaar, nog geen 40 inderdaad. Toch vind ik die Meistersinger van foto zeer mooi. Maar zoals gezegd, liever om de pols bekijken dan voel je vanzelf of het het juiste horloge is.
Vriendelijke groeten, Mik
Waarom zou jij voor de Tag gaan @Boetje
De Tag lijkt toch een voorkeur te hebben bij meerdere leden.
Grappig want dit was ook het horloge waar mijn zoektocht mee begon. Deze had ook mijn voorkeur.
@Firly nieuw of tweede hands maakt niet uit. Als het compleet is en de papieren zijn in orde vind ik dit net zo leuk eigenlijk. Zag ook gave Rolexen welke tweede hands rond dit bedrag beginnenā¦
De ball is de goedkoopste uit dit rijtje, stoor me alleen dat de datum op de 5 zit 
Deze fireman heeft de datum gewoon op de drie staan en is zelfs goedkoper + 40mm.
http://www.juweliervankoningsbruggen.nl/product/ball-watch-fireman-classic/
Mooie prijs!
Welkom!
Vind de Tag ook het mooiste uit het rijtje, smaken verschillen maar is onder de 40mm niet erg klein?
Ik heb zelfs smalle polsen en draag een 42mm.
Van harte welkom! En ja, de keuze van een horloge is heel persoonlijk. Mijn advies: doe ze om je pols, als je een click voelt weet je welke je kiezen moet.
Hoi Mik,
Ik vind Tag Heuer een geweldig merk Dit is puur mijn gevoel en heeft geen echte reden !!
Welkom, Mik.
Ik ben akoord. De ideale dress watch moet klein zijn.
Welkom Mik, en proficiat voor je collectie.
Eeen warm welkom geheten.
Daddel.
Welkom, Uboat blink inderdaad niet erg uit in prijs kwaliteit verhouding.
Ik zelf vindt de Ball en de Tagās wel mooi, niet zoān fan van eenwijzers
Bedankt allen voor jullie warme reacties!
Misschien eens bij de Duitse merken kijken.
Maken kwalitatief en qua prijs prima horloges.
Junghans, Stowa, Laco, Sinn ect
En op het Duitse forum staan bergen vintage te koop
voor leuke prijzen.
Het is daar wel wat lastig om binnen te komen maar
het kan ook een goede inspiratiebron zijn.
Grt.
Mik,
Weet niet wat je budget is maar dit is een mooie dresser van 39mm met manufactuur uurwerk
Glashutte staat hoog aangeschreven en is meer een merk voor de liefhebber(s)
Ik vind het nog steeds een prachtiug horloge maar kan niet wennen aan de 39 mm
41mm is voor mij precies goed
Sta op het punt om hem in te ruilen dus als je intefresse hebt stuur ff pb
Sorry ik was even een weekendje weg, vandaar de late reactie. Ik vind de Glashutte prachtig, Vooral de Glashutt Original Senator. Maar deze kan ik vrijwel nergens vinden helaas.
In Madrid is het helaas niet gelukt, de juwelier was twee keer gesloten, de derde keer bleek dat ik alleen op afspraak horloges kon bekijken uit veiligheidsoverwegingen. De voorraad lag niet op het betreffende adres namelijk.
Het mocht helaas niet zo zijn 
Maar ik kijk rustig verderā¦