Voorstellen

Beste horloge liefhebbers/kenners,

Al een tijdje ben ik lid van het Horlogeforum.nl. Maar tot nu toe heb ik me nog niet voorgesteld dus bij deze het moment om dat te doen.
Heb me ingeschreven onder de naam Sjakie1 gewoon omdat ik dat een leuke naam vindt. Verder al jaren gelukkig getrouwd en samen hebben we 2 volwassen kinderen. We wonen in Noord-Holland tussen Alkmaar en Den Helder in. Al jaren wil ik voor mezelf een mooi horloge aanschaffen maar nu is dan eindelijk het moment aangebroken om dit ook daadwerkelijk te gaan doen. Mijn oog is gevallen op het merk Omega. Aan het eind van het jaar heb ik genoeg gespaard om dit ook werkelijk te gaan doen. Heel veel zin in!
Alleen weet ik nog niet waar ik dat het beste kan gaan doen. Daar hoop ik de aankomende tijd met de hulp van jullie een goede keus in te maken.
Het horloge van mijn dromen is een Omega Seamaster DIVER 300m met groene wijzerplaat en een groene lederen band. Dus gelijk de oproep naar jullie om met wat suggesties te komen. Het horloge mag nieuw of 2de hands zijn (maar wel als nieuw dan). Groet en mogelijk tot snel!
Sjakie1

44 likes

Welkom :partying_face:
Heerlijk om de verwachting te hebben :+1:

1 like

welkom op dit mooie Forum :wink:

Welkom Sjakie!
Een groene Seamaster is top! (Maar dan wel op groen rubber, want leer op een duiker is gek).
Past ook goed bij je naam, want Sjakie reed een groene 2cv! :wink:

2 likes

Welkom! Ik verwacht dat de suggesties niet lang op zich zal laten wachten. Volgens mij stond er een paar maanden geleden op HF nog eentje koop. Weliswaar niet leer maar toch.
Op Chrono24 is het altijd lekker zoeken, kan er zomaar eentje voorbij komen.

Veel plezier met de aankomende aanwinst… voorpret is ook wat waard. En ik snap je keuze!

Welkom

Veel plezier in de horlogerie.

Misschien gek en hoort mischien niet op een duiker. Sommige mensen volgen niet de gebaande paden en kleuren naast de lijntjes.
Prachtig toch.
De lederen band koop ik uiteraard zelf.

6 likes

Het enige juiste antwoord :partying_face::muscle:

2 likes

Welkom Sjakie :+1:

Welkom Sjakie :blush:
Koop bij de welbekende verkoopkanalen zodat je zeker bent van wat je koopt :blush:

:wave:

Welkom :raised_hands:

Dank voor je suggestie, daar kijk ik ook al af en toe op. Nederland heeft wel mijn voorkeur.

Welkom man… en geniet van alle mooie dingen hier

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom buurtgenoot, nou ja… ongeveer … DH hier :wink:

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Welkom op HF Sjakie. Succes met de zoektocht. Ga je geen spijt van krijgen, goede suggestie

Welkom :hugs:!