Voorstellen

Hallo allemaal,

Sinds 1,5 week eigenlijk voor het eerst in het bezit van een horloge (de intertoys tijd niet meegerekend). Het is een Davis Aviamatic geworden, zag hier en daar wat (negatieve) reacties op het forum, maar ik vond het een mooi ding en echt duur was hij ook niet (net over de 100eu).
Helaas al een klein krasje te pakken, wat met tandpasta lopen prutsen maar weet niet of het op dit glas helpt…

Nou dat was het dan, vind het leuk om de verhalen en foto’s van horloges te bekijken dus jullie zullen me wel vaker vinden hier :wink:

Mijn beste,

Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.

Wat vervelend dat je horlogeglas wat krassen heeft.
Misschien dat bijgaande link je verder kan helpen.http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,54419,54427#msg-54427
Of kijk verder met de ‘Zoekfuctie’.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hoi Dajo,

Welkom om dit mooie forum. Maar pas wel op, als je hier te veel rond hangt zie je steeds meer mooie horloges die je zelf ook wilt bezitten, en voor je het weet hem je er 20 :wink:

Groeten,

Martin

Nou ik krijg in maart al een 2e horloge. Die is voor mijn verjaardag, ik zat te twijfelen tussen die (TW Steel) en deze… Ben toen voor de TW gegaan, was ook een stukkie duurder. Maar vond die davis net wat “fijners” hebben, en het duurde nog 2 maanden tot verjaardag :stuck_out_tongue:
Dus ja ik moest wat he :wink:

Hallo Dajo,
Welkom op dit fantastische forum!Hoop dat je er net zo veel plezier aan mag beleven als ik!:slight_smile:

Nou dan maar even een plaatje ervan:

Welkom op het forum Dajo!

Nice Watch :slight_smile:

Hallo dajo,

Welkom op dit forum. Morgen is het woensdag, dus dat wordt weer horloges kijken:).
Wat voor glas zit er jou Davis?

Groeten, Tom Vreeken.

Eerlijk gezegt weet ik dat niet… maar het lijkt wel “vrij” snel te krassen want ik ben er toch vrij voorzichtig meegeweest. Maar ik zal eens even rond gaan kijken, zag al wat posts over alpha horloges wat me wel leuke klokjes lijken voor dat geld!

dajo,

Kijk even dit topic door, dat gaat over wegpoetsen van krasjes.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,67069,67069#msg-67069

Groeten, Tom Vreeken.

Welkom Dajo,
Veel leesplezier hier.

Grappig,het merk Davis heb ik vroeger ook gehad was de 1 van de eerste horloge`s van mij.