Voorstellen

Hallo mede horloge liefhebbers,

Na lang voornamelijk meegelezen te hebben op dit mooie forum leek het me wel gepast om mezelf kort voor te stellen. Wouter, 33 jaar en een genieter in stilte zoals ik het zelf zou omschrijven. Ik geniet van een mooi uurwerk om de pols maar niet echt een forumdier :no_mouth: Ik heb een aantal mooie horloges in het bezit gehad waaronder een Tag Heuer Aquaracer, 2 Omega Seamasters, een Speedy Pro, een Speedy reduced en op dit moment een Speedmaster Mark 4.5 (1760012) met Nederlandse dag aanduiding en als beater/vakantieklok een Praetorian Signifer Automatic Diver. De Omega is van alle horloges toch wel de favoriet (hoewel, die Professional… :wink:) en zeker een blijver! Natuurlijk nog even een plaatje bij het praatje:

Tot zover,
Groet,
Wouter

7 likes

Welkom!

Lekkere binnenkomer met die collectie van jou :smile:
Heb je nog meer foto,s toevallig?

Veel plezier op dit forum

Mijn beste,

Een mooie binnenkomer die Omega.:+1:
Van harte welkom dan ook binnen de gelederen van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Bedankt! De collectie is nu wat dunner op het moment maar ik ben meer dan tevreden. De Speedmaster is m’n dagelijkse horloge, draag super comfortabel. De Praetorian is heeft me altijd verbaasd, mega robuust en ideaal voor kluswerk, vakanties etc. Ik zal snel wat meer foto’s van de Omega en de Praetorian posten.

1 like

Welkom! Misschien geen forumdier maar wel n mooie introductie!

Hallo en welkom, dat is een indrukwekkende lijst horloges die je had/hebt. Veel plezier hier.

Welkom :clap:
Mooie Horloge’s !

Pieter.

Welkom hier.

Wouter,

Welkom. Mooie klok die Mark 4,5.

Welkom op dit forum, mooie horloges heb je (gehad).

Welkom, mooie collectie heb je al!

Welkom Wouter!

Fijne Omega, welkom!

Welkom alsnog en veel plezier!!

Welkom alhier en wat een prachtige collectie waar menigeen jaloers op kan zijn.

Bedankt voor de warme reacties! Hierbij nog wat plaatjes van de Praetorian😎

1 like

Welkom … en idd mooie binnenkomer.

je bent ook vast niet met deze klok begonnen ?

grt. Gerard

Welkom op Horlogeforum! Nog plannen en wensen op horlogegebied, verder?

Welkom hier !
Erg mooie klokjes
Heb zelf ook een Praetorian en bevalt me ook erg goed .

Welkom