Voorstellen

Welkom.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Als je geen foto van je Pulsar meer hebt zal ik die wel voor je plaatsen.
De oudgedienden hier weten wel waarom
Screenshot_20260716-134149_One UI Home

1 like

Welkom en veel plezier alhier!

1 like

Dank voor het delen. Ik had de witte wijzerplaat met blauwe subdials. Echter qua smaak heb ik wel een bepaalde ontwikkeling doorgemaakt :upside_down_face:. Blijft een prachtig ding, maar een 2e exemplaar om te dragen komt er denk ik niet meer bij :sweat_smile:, Maar destijds met heel mijn hart gekocht en dat gevoel blijft hangen :heart:!

1 like

Welkom!
Leuke collectie zover :ok_hand:
Ben benieuwd naar het vervolg.
Veel plezier in je zoektocht.

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom. Mooie collectie. Veel plezier hier.

1 like

Welkom op het :watch: forum, gave horloges :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Welkom Swiss,- Ootmarssum, - Japfan!

1 like

Welkom op het forum en… leuke collectie hoor!

IMG_0029

1 like

Welkom,mooi drietal,goed evenwicht mijn gedacht,kan je alle kanten mee uit,misschien nog een chronograaf erbij.

1 like

Welkom op het :watch:-forum!!

1 like

Welkom op dit leuke forum, leuke collectie heb je al :+1:. Misschien nog even snel meedoen met de HFLE 2026, past mooi in dat lege vlakje :wink:

1 like

1 like

Haha, ik geniet wel van de tips die hier voorbij komen en zijn allemaal al eens overwegingen geweest, zoals een navitimer, chronograaf, maar ook de HFLE uiteraard gevolgd en bekeken. Maar conclusie; ik weet het gewoonweg echt nog niet. En dat is het mooie dat je soms gegrepen wordt door iets waarvan je het bestaan nog niet weet. Maar het zal nog een hele queeste worden wie of wat het laatste plekje mag gaan bezetten :sweat_smile:. Het forum biedt zoveel kansen! En we hebben de tijd :partying_face:

1 like

@Japfan : leuke nickname! Welkom, mooie horloges hoor!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Veel plezier hier!
Mooie collectie :crazy_face:

1 like

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom :hugs:!

1 like