Voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Ariesblade. Lees al een klein poosje mee op het forum.

Oorsponkelijk op dit forum gedoken voor een horloge wat ik zocht om zelf aan te schaffen.

Meerdere (dure) hobbies o.a. Motorrijden (voornamelijk circuit), Horloges (duh?), muziek, whisky en koken.

Kwa horloges heb ik er nu een aantal in de collectie liggen van verschillende merken (daniel wellington, IWC, Breitling, Omega). Ik ben oorspronkelijk diep in de hobby gevallen door een Lilienthal Berlin Meteorite, waarvan het stuk meteorite mij het meeste aansprak als feature, niet echt tevreden met de afwerking en kwaliteit van het horloge was ik op zoek gegaan naar een nieuwe daily. Dat is uiteindelijk een Seiko SRPL31K1 Yuto Horigome Edition geworden met een Vario bandje. (zie foto) En het is alleen maar sinds dien uit de hand gelopen.

Als ik mezelf zou moeten inschatten heb ik een hele klassieke smaak in horloges. Ik wil me dus lekker gaan verdiepen in t forum, en dus ook de marktplaats afspeuren of ik nog wat moois/bijzonders kan vinden om bij de collectie toe te voegen. Wat mij vaak nog het beste in de smaak valt is Longines en Seiko.

52 likes

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom, ik waardeer je smaak wel. :wink::+1:t2:

1 like

Met beide heb ik ook iets, een motor wil ik ook (Yamaha, net als m’n vleugel), maar m’n vrouw vind dat niet veilig voor mij.

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst.

2 likes

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Ik heb halfgedwongen een airbag aangeschaft voor t circuit nu om dat door te mogen zetten :wink:

(geintje natuurlijk, nee ze is zelf ook motorrijdster en wilt ook circuit gaan doen, ziet natuurlijk liever niet dat ik te val kom)

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op het :watch:-forum!!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom op het HF en altijd leuk om een Seiko met Japanse dag aanduidling te aanschouwen :star_struck:

1 like

eMDtF1mp9oKL
Welkom!

1 like

welkom

1 like

Welkom :partying_face:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :hugs:!