Voorstellen

Voorstellen,

Goedemiddag allen,

Middels deze weg wil ik mij kort voorstellen.

Inmiddels lees ik al een jaartje mee op dit mooie forum en laat ik tot op heden niet meer dan af en toe een ‘like’ achter.

Mijn naam is Harold en ik ben 41 jaar en heb eigenlijk sinds mijn jeugd altijd interesse in horloges gehad. Na mijn tienerjaren heb ik echter niet zoveel meer gedragen.

Wel heb ik tot een paar jaar geleden met tijd en wijlen weleens een smartwatch gedragen, maar eigenlijk deed mij dit niet zoveel.

Twee jaar geleden begon het te kriebelen en toen heb ik een Casio gekocht om te kijken of ik deze wel zou blijven dragen. Dit bleek het geval en snel daarna volgde ook een Citizen Ecodrive.

Eerder dit jaar heb ik mijn eerste automaat gekocht, een Seiko 5 Sport (Gene Kranz), die ik momenteel met veel plezier draag (overigens gekocht hier op het forum).

En inmiddels ben ik toch echt wel besmet met het virus en inmiddels alweer voorzichtig aan het rondkijken naar een volgend horloge. Een Chronograaf, of toch een duiker? We gaan het zien :wink:

35 likes

Ik ben benieuwd! Mooie Gene Krantz en welkom :partying_face:

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom! Mooie case vorm!

1 like

Hoi Harold! Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :+1: :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

1 like

Welkom. Mooie Seiko. Veel plezier hier

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom⌚️

1 like

Welkom Harold!
Leuke Seiko :ok_hand:

1 like

Mooi hoor, welkom!

1 like

Welkom hier…ennn… jouw vijfje is een bijzonder mooie uitgave. Veel plezier met het ervaren van het horloge-virus

1 like

Harold welkom op HF en veel plezier hier.
Mooie Seiko👍🏻

1 like

Van harte welkom, Harold. Wat een fraaie Seiko!

1 like

Welkom Harold.

1 like

Welkom kerel :+1:

1 like

Welkom bij de club Harold.

1 like

Welkom :+1:t2:

1 like

Welkom! Mooie Seiko is dat. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder een dag/datum heb gezien in verschillende kleuren.

1 like