Welkom Stefan!!
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier ¡![]()
Welkom Stefan
Hier kun je alles vinden dus juiste plek ![]()
Mooie uitvoerige reactie
en de liefde voor duikers komt ongetwijfeld wel weer terug hoor. Eén van de horloges die ik echt iconisch en mooi vind is en blijft de Rolex submariner no date. Mijn budget en leefstijl staan dat alleen op dit moment niet toe. Zou dat horloge niet comfortabel als daily dragen. Ben daar ook vrij nuchter in. Ik zoek een horloge voor om de pols, en niet voor in de kluis of als belegging (lees: als speculatief excuus).
Ik zet er binnenkort wel wat foto’s op van mijn chrono. Dat is denk ik een horloge dat men niet alle dagen ziet. Het plaatsen van foto’s lukte nu nog even niet, ik kreeg een melding dat ik geen afbeelding mocht insluiten o.i.d.
ps
Die chrono is wel erg mooi! Persoonlijk zou ik dan nog liever alleen het Heuer logo zien.
Welkom hier🤘🏽
Welkom Stefan en veel plezier hier!
Welkom ![]()
Welkom!
ben oprecht benieuwd naar de Dugena ![]()
Welkom! Ook hier is de Garmin van om de pols. Niks mis mee😉
maar de SKX mag ook, hoor. Is ook een populair en graag gezien model, op HF!
Da’s heel even, in het begin. Gewoon lekker doorgaan met actief deelnemen en dan kun je dat binnen no time!
Dankjewel! En wat betreft het logo. In 1985 werd ‘Heuer’ ‘TAG Heuer’ en sindsdien heeft het merk nog slechts bij enkele reissuemodellen het oude logo gebruikt. Maar daar zijn ze inmiddels helemaal mee gestopt. Alles is nu TAG Heuer. Iets waar ikzelf geen enkel probleem mee heb. Het eerste horloge dat ik kocht van dit merk, halverwege jaren '90, was ook gewoon al een TAG Heuer. Dus ik ken het eigenlijk niet anders, hoewel ik tegenwoordig ook wel een paar Heuers heb.
Goed, ik zal je topic niet verder kapen. Ik wens je veel plezier met de horlogehobby en ga maar vast 'ns kijken voor een mooie horlogebox. Die ga je nodig hebben! ![]()
Welkom Stefan!
Welkom. Veel plezier hier.
Welkom Stefan ![]()