Voorstellen

Ik lees hier eigenlijk al best een tijdje mee, maar nu dan toch besloten een account aan te maken.

In de tussentijd heb ik al veel mooie horloges voorbij zien komen op het forum. Zelf heb ik een zeer bescheiden collectie bestaande uit een (Seiko SKX007j en een Dugena chronograaf). Door het sporten draag ik vaak mijn Garmin Fenix 7s. Dat is natuurlijk vloeken in de kerk dus dat moet anders.

Het begint een beetje te jeuken om een serieuzere collectie op te bouwen. Hoeveel centen ik daar aan wens uit te geven weet ik nog niet en welke richting het uit moet evenmin. De smalle pols helpt ook niet bepaald in deze tijd. De duiker ben ik wel beu inmiddels, mijn voorkeur gaat toch uit naar een meer clean en luxer design. Al waardeer ik de robuustheid en betrouwbaarheid die de Seiko mij al jaren heeft geboden!

Ik blijf lekker meelezen, liken en mijn ogen openhouden!

Met vriendelijke groet,
Stefan

30 likes

Welkom. Er is niks mis met een garmin. Dar kan je ook de tijd op aflezen en draag je om je pols. Verder heeft het naar mijn bescheiden mening niks van doen met een polshorloge.

Welkom.

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Welkom!

Welkom bij de club Stefan.

Welkom!

Welkom Stefan; en die funktionele Garmin mag gerust hoor. :smirk:

Stefan, welkom op HF!

Welkom op HF :+1:t2:

Welkom op HF, Stefan!
Even een paar dingen.

Dat gaat heel veel meer zijn dan jij je nu kunt voorstellen. Tenzij je nu meteen uitlogt en nooit meer terugkomt! Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, joh! Da’s helemaal geen probleem! Aan het begin van deze eeuw was er even een tijdelijk trend van gigantische horloges. Maar da’s allang weer voorbij en de afgelopen jaren hebben de meeste serieuze/liefhebbersmerken veel modellen uitgebracht in kleinere maten, dus prima geschikt ook voor de smalbepolsden. :wink:

Och man, er zijn nog zoveel geweldige duikers, na(ast) een SKX! Ik noem even een Seamaster, Aquaracer, Black Bay 54. Echt toppertjes, hoor! De liefde hiervoor gaat vast (weer) opbloeien, als je -tegen alle waarschuwingen in- toch maar lekker rond blijft kijken, hier.

O.k., dan kan ik je een TAG Heuer Carrera glassbox in 39mm aanraden. Veel gaver wordt het niet: moderne interpretatie van de klassieke Carrera, met luxe en clean design, heel goede maat en vooral zó mooi! :sunglasses:
O.k., ik ben een beetje gebiassed.:blush:

Oh en doe even een paar fotootjes van je SKX en Dugena! We zijn hier gek op plaatjes!
Camera Fotografia GIF - Find & Share on GIPHY

4 likes

Welkom Stefan! :smile:

Welkom op het forum Stevan :+1:

Welkom! Smalle polsen geen probleem. Wat @TagEd zegt. Daarnaast, hoe smaller je pols hoe goedkoper je Rolex :laughing:

Welkom⌚️

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom hier bij HF !
Een duiker is juist Top

Stefan, welkom hier. :+1: