Welkom Markus! ![]()
Mooie stukken heb je al ![]()

Welkom op dit leuke forum, hoop dat je hier veel plezier mag beleven.
Leuke collectie heb je inmiddels en die zal zeker nog wel groeien ![]()
Grappig dat je het eerst over je 2 Omega horloges hebt en daarna over een Seiko klok, ff muggeziften hoor, moet kunnen toch
.
Zuinig zijn op je horloges is niets mis mee, doe ik ook met al mijn horloges. Maar ja ben een bankzitter he ![]()
Die GS zal er echt wel een keertje komen, mooi kwalitatief horloge met mooie wijzerplaat en de afwerking is top. Benieuwd wanneer die in je collectie komt. ![]()
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!![]()
Welkom
Veel plezier op het forum!
Lekker dragen hoor ![]()
Te mooi voor het kistje ![]()
Welkom bij de club Markos ![]()
Welkom, en dat is een prima start van de collectie met deze 3 Omega`s !
Welkom en ja het kan hard gaan in deze liefhebberij.
Welkom Markus ![]()
welkom
Welkom Markus ! ![]()
Van harte welkom!
Prachtig setje zeg! ![]()

Welkom!
Welkom Markus, prachtig stel Omega’s👍. Mooi deze erfenis van jouw vader!
Veel plezier hier gewenst.
Welkom op het forum Markus ![]()
Welkom! Mooie horloges!
Welkom!!
Welkom! De Seiko en Citizen mag je ook gerust delen, vinden we leuk! Veel plezier met je mooie verzameling.
Als je echt niet van krassen houdt, is het interessant om je te verdiepen in de verschillende metalen en oppervlaktebehandelingen die dat kunnen helpen voorkomen.
Van gezandstraald RVS en gehard staal tot Damascusstaal, Grade 5 titanium, wolfraam/tungsten, keramisch enz. Er zijn verrassend veel manieren om een horloge slijtvaster te maken. Ze geven allemaal een totaal andere uitstraling. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij uiteindelijk op uit gaat komen.
Een Tudor Pelagos met titanium grade 2 kast en band kun jij beter overslaan. ![]()
![]()