Sinds 1,5 jaar lees ik mee op het forum en inmiddels heb ik via HF twee schitterende horloges aangeschaft. Eenmaal gegrepen door het horlogevirus wordt het dan toch tijd om mij even kort voor te stellen.
Als klein jongetje kon ik vol bewondering naar het horloge van mijn vader kijken: een Omega Genève uit circa 1976. Ongeveer twee jaar geleden werd dat vuurtje bij mij weer aangewakkerd. Na me wat verder in de horlogewereld te hebben verdiept, heb ik via een HF-lid een prachtige groene Omega Seamaster Diver 300M aangeschaft.
Na een tijd vol geluk bleek het vuur nog steeds te branden en begon een nieuwe zoektocht. Ditmaal viel mijn oog op de Omega Speedmaster Professional 3861 met witte wijzerplaat. Ook deze heb ik via HF aangeschaft. Wat een heerlijk horloge!
Een kleine bijkomstigheid is dat ik behoorlijk zuinig ben op mijn horloges en ze daarom niet dagelijks draag. Krasjes zijn niet echt aan mij besteed en zo nu en dan worden de horloges dan ook kritisch onder de loep genomen. Om die reden kwam er een horloge bij voor dagelijks gebruik: een Seiko SSC939P1. Wat een prachtige klok en wat draagt hij fijn. En gelukkig na een half jaar nog nagenoeg krasvrij!
Daarnaast ben ik ook nog de trotse bezitter van een Seiko Quartz en een Citizen Promaster Eco-Drive BN0157-11X.
Tja, zo blijkt maar weer: als je eenmaal in deze fuik terechtkomt, kom je er niet zomaar meer uit. Ondertussen is er meer dan gemiddelde interesse ontstaan voor een Grand Seiko SBGA415… Wie weet wordt dat de volgende aanschaf via HF!
Groetjes Markus