Voorstellen

Goedenavond allen,
Ik kijk zonder account al jaren mee met veel plezier. Ik ben een Fries met een voorliefde voor water sport en duikers. Alhoewel de laatste jaren kan ik ook andere horloges waarderen als maar niet teveel op de wijzerplaat staat. Ik was altijd bang voor hackers vandaar geen account. Ik twijfelde een tijd geleden wel toen ik las dat enkele forumleden waren overleden. Ik wilde mijn medeleven betuigen. Zelfde helaas meegemaakt. Een goede horloge vriend van mij en mijn vrouw is overleden. Maar ja bang voor hackers. Ik kijk graag naar de rubriek wat dragen we vandaag. Ook de vintage variant. Naast natuurlijk de nieuwe aankopen. Goed om ideeën op te toen. Bivoorbeeld zo kwam ik de Sinn 556 en de Wempe Iron Walker tegen. Binnenkort staat gepland een bezoek aan Dredsen. Beide hoop ik daar even te kunnen passen. Waarom toch een account aangemaakt? Ik keek ook graag naar het te koop gedeelte. Maar las al snel dat die rubriek wegens een voorval alleen voor leden te zien zou zijn. Toen maar het risico genomen. Mijn horloge liefhebberij begon eind jaren 70 op jonge leeftijd met een Seiko Grand Quartz. Deze is helaas 6 meter naar beneden gevallen. Toen volgde een Lorus. Na wat gewissel en inruil heb ik nu het volgende. Een Tissot PR100, een Junghans ik denk uit de jaren 80 Kijkshop periode. Een Tissot Seastar, een Longines Hydroconquest, een zakhorloge van Roskopf die van mijn Pake (opa) is geweest, een Seiko Alpinist editie 2021, een Certina duiker en een Nomos Club referentie 703.1.
Fijne avond verder. De foto’s volgen een andere keer. Daar moet ik eerst even handigheid in krijgen.

13 likes

Toch gelukt met de foto’s. Hier nog 3.

9 likes

Welkom hier!:+1:
Mooie collectie

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

Welkom en veel plezier op het forum! Je hebt al een mooie verzameling te pakken!

Welkom bij de club :+1:t2:

welkom en mooie collectie

1 like

Leuke collectie! Welkom.

Welkom.

Welkom bij de club.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom!

welkom op dit mooie Forum :wink:

Welkom op HF :+1:t2:

Van harte welkom :+1:
Dank voor het vertrouwen en fijn dat het gelukt is de foto’s te delen.

Welkom :partying_face: kekke collectie hoor. Alleen nog de aardappellens iets aan doen :wink: