Hallo allen! Na al geruime tijd vooral veel te lezen hier en te genieten van al het moois wordt het toch eens tijd om mijzelf eens voor te stellen
Een jaar of 20 geleden werd ik verliefd op de Seiko SKX007. Na deze een tijdje gedragen te hebben met allerlei bandwissels kwam er een Prospex Sea Diver´s Solar “Tuna” bij die ik heb gemod (wat een kanjer is dat toch, letterlijk en figuurlijk) . In de loop der tijd kwamen meerdere G-Shocks bij en na een (vrij matige) eindejaarbonus een Edox Chronorally en wat later een Bulova Lunar Pilot en een Seiko Presage SPB041J1.
Inmiddels is er financieel wat meer mogelijk en ben ik iets meer upmarket aan het verzamelen en heb ik o.a. een Longines Conquest 38mm in blauw en een Tudor Pelagos 39 aan mijn bescheiden collectie toegevoegd.
Heerlijk vind ik al die passie hier! En al die prachtige plaatjes maken het af, genieten is het!
Ik weet zeker dat ik hier nog lang inspiratie op ga doen en hopelijk via het forum nog eens wat moois aan te kunnen schaffen!
Welkom Peter op het HF. Plaatjes maken het verhaal nog net wat mooier, maar leuke horloge geschiedenis en wat er na wat upmarket bewegingen verder nog in het verschiet ligt. Veel (draag)plezier!