Voorstellen

Hallo HF

Na enkele maanden meelezen wordt het toch maar eens tijd om mij voor te stellen.
Vos dus, 28 jaar oud en woonachtig in het mooie Twente.
Tijdje terug vond ik het tijd om mijn Casio Edifice te vervangen, 7 jaar lang dag en nacht om heeft zijn sporen wel achtergelaten, na veel google kwam ik hier terecht (ondertussen een impulsaankoop bij watchtoday geannuleerd) en er ging een wereld voor mij open.
Maar goed, na 2 maanden lezen en kijken heb ik dan toch mijn Casio vervangen met een zwarte Tissot PR516 Heritage (overgenomen van @Thijs_Kremers nogmaals dank), en ik moet zeggen dat ik erg verrast ben dat ik na aankoop van dit horloge ik nog steeds aan het kijken ben voor een nieuwe aankoop, de vintage horloges zijn vooral erg verleidelijk en ik ben al smoesjes aan het verzinnen richting mijn vriendin om de volgende aankoop goed te lullen…
Ach, eerst maar even dit horloge wat aandacht gunnen, het blijft een plaatje!

19 likes

Mooi horloge!
welkom

Welkom Vos, veel plezier gewenst op dit forum.

Groet,
Arvid

Welkom! En als je nu al met smoesjes begint… :relaxed:

Welkom! Knappe aanwinst en een goede keuze…
Smoesjes moet je niet verzinnen, wel vergiffenis vragen nadien :joy:

mvg

Ik heb een aparte rekening genomen voor mijn horlogehobby zodat ik geen smoesjes hoef te verzinnen… :wink:

1 like

Welkom en mooi horloge
gr roel

Welkom, en ik moet zeggen, je bent met een mooie klok begonnen!

Welkom op HF Vos! PR516 is altijd raak bij mij, het wordt hoog tijd dat ik ook eens eentje aan de haak sla, ik meen gelezen te hebben dat ze niet meer nieuw gemaakt worden als heritage model…
Alvast veel plezier op het forum toegewenst :+1:

Welkom op Horlogeforum! En meteen een goede start! Al enig idee m.b.t. een volgend horloge?

Tja zo begint een verslaving…, welkom!

Supermooie Tissot, tis da’k me nu echt moet beheersen anders loopt het weer uit de hand… :grimacing:

Een warm welkom vanuit het Enschedese gewenst!

Omega Dynamic met blauwe racing wijzerplaat, deze kwam in december een keer voorbij, erg mooi!

1 like

Welkom :grinning:

Welkom op dit mooie forum.

Mooie Tissot , en het virus heeft al licht toegeslagen en welkom hier .

Mijn beste,

Van harte welkom Vos, bij dit sympathieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom!!! Inderdaad mooi horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik adviseer die voorlopig niet weg te doen om een andere aankoop te financieren! Als je de 516 regelmatig toont op HF, krijg je vanzelf PB’s of je hem wilt verkopen. En dat zegt mij meer dan genoeg, ze zijn best gewild.
Succes en veel plezier hier!!!

1 like

Welkom Vos. En een fraaie Tissot!

Deze gaat niet meer weg thijs!
En @wbcoupe vooral na het lezen van je topic over het herstellen van je orginele pr516 dat ik op deze uit kwam!

1 like