Voorstellen

Hallo,

Ik volg al meer dan een jaar het forum en heb tot nu toe maar 1 post geplaatst en die ging over een wat mindere ervaring toen ik net weer met mijn horlogemanie wilden beginnen.

In de tussentijd ben ik een paar leuke ervaringen rijker en merk ik dat ik ook wat vaker zou willen posten en reageren. Vandaar deze voorstelronde.

Ik had een een paar jaar geleden m’n horlogefascinatie opgezegd, maar ben toch maar weer van terug gekomen. Zo ben ik langzaamaan weer begonnen met het opbouwen van een kleine maar leuke verzameling.

Ik ben begonnen met een Baume & Mercier Classima XL, daarna een Omega Railmaster, en recentelijk een Panerai PAM112 en een IWC Big Pilot. Inmiddels wil ik van de B&M en de Panerai af (zie de advertenties die ik nog op het forum zal plaatsen), omdat ik een Steiner Limited op het oog heb (fantastische discussies hier).

Hierbij wat foto’s (waarbij ik heb gemerkt dat goed horlogefoto’s nemen ook een vak is):

Vriendelijke groet!

Welkom hier. En hele mooie exemplaren heb je. Maar je hebt gelijk dat je die Panerai weg doet. :wink: Dit wordt ook vast een mooie discussie. :smiley:

Welkom op dit forum. Mooie horloges heb je. Als ik jou was (wat ik dus niet ben:)), zou ik de Pam houden. Maar hem van je kopen zit er helaas niet in:(

Ik vind de banden ook allemaal erg fraai !!

Welkom hier! Enne… ik begin spontaan te kwijlen als ik je horloges bekijk! :slight_smile:

Pats, boem dat is nog eens een voorstellingsronde. Leuk ‘setje’ heb je daar. Weet je zeker dat je ervan af wil? Een Steiner Limited is ook heel bijzonder.

Welkom! Ben benieuwd naar de Steiner…

Groet
Mark

Welkom!

Mooie horloges heb je, leuk dat je ze met ons deelt!

Bedankt voor de leuke reacties! Ik wist dat ik nog ergens horloges moest hebben liggen die ik niet meer om heb. Vandaag vond ik ze in een afgelegen hoekje op zolder. Dit zijn ze:

Welkom en nu nog een Seiko erbij…:wink:

Ja, die heb ik ook nog wel ergens liggen. Mag een Baby G ook?

Welkom welkom!!!

Ik zou de Pam houden… en de Steiner zou ik hellemaal niet nemen!! zonde van het geld!!

Welkom op dit geweldige forum(tu) enne… mooie collectie hoor!

Gr dennis:)

Die tweede Diesel zou ik in een donker hoekje op zolder laten liggen…

Tenzij je 'm een keer kan ruilen tegen een goede koffie ofzo.

Verder een zeer fraaie collectie :slight_smile:

Groet
Mark

Staat er nou echt “five of them are useless” ? Denk dat DAT het understatement van de week is.

Maar da’s natuurlijk alleen maar mijn bescheiden mening.

Groet
Mark

Indrukwekkend eerste deel van de collectie (tu)

Er staat inderdaad “5 of them are useless”. Ik zag 'r de humor nog wel van in. Maar ik ben een sucker voor oranje wijzertjes, vandaar de aankoop.

De Panerai is inmiddels alweer weg en de Steiner gaat niet door omdat we het niet eens werden over de prijs en ik € 4.750 te stevig vind.

Zoals gezegd, de Panerai is inmiddels alweer weg.

Wat me overigens nu pas opvalt is dat je op de foto’s niet ziet dat de wijzers van de B&M blauw zijn,

Watchme_nohands Schreef:

De Panerai is inmiddels alweer weg en de Steiner
gaat niet door omdat we het niet eens werden over
de prijs en ik € 4.750 te stevig vind.

Wees blij dat jullie het niet eens werden!!! Niets tegen Steiner, (ik heb er ook eens een Omega gekocht) maar Steiner eigen merk Horloge is mijn toch echt wat te veel overpriced!!!

Is een Van de gang niets voor je? mooi klokken hoor !