Voorstellen

Geachte forumleden,

Nu ik afgelopen zondag de meeting heb bijgewoond en de trotse bezitter ben van een limited 2008 is tevens het moment aangebroken om mijzelf op dit forum voor te stellen.

Mijn naam is Jop en ik ben nu ruim een half jaar lezend lid. Men zou mij een liefhebber zonder collectie kunnen noemen; de limited beschouw ik als mijn eerste serieuze aankoop (ik heb verder een Blyssa, Alpha en wat oude quartz horloges (seiko).

Mijn interesse gaat uit naar funcionele, eenvoudige klokken van een zekere kwaliteit. Om wat voorbeelden te noemen: een IWC mark xv (op de meeting zag ik trouwens ook een prachtige Stowa flieger), een Dornbluth 99.1 en toch ook die Rolex Sub.

Kortom nog genoeg doelen te bereiken, maar nu eerst genieten van de limited. Ik heb nummer 11 gekregen, te zien op de foto’s in het andere topic.

In ieder geval leuk om een aantal van jullie in het echt gezien te hebben en wellicht tot ziens.

Groet
Jop

Welkom Jop,

Je smaak is goed in ieder geval !

Welkom Job op dit forum en gefeliciteerd met je limited 2008 enuuh wat betreft eenvoudige klokken: IWC mark xv, Dornbluth 99.1,en een Rolex Sub ??? :? :? :wink:

Aviator

Mijn beste,

Welkom Job, op dit horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

Leuk dat je eerste echte horloge een limited is. Dit is niet alleen een fraai en solide horloge maar drukt tevens uit: de verbondenheid met dit markante Horlogeforum .

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Jop,

nogmaals welkom :slight_smile:

Groeten,

Martin

Ha die Jop,
Welkom hier!! :slight_smile:

Blyssa, Alpha, Seiko EN de limited 2008 ? Well, Jop; volgens mij heb je een collectie !!

Welkom.

Groet
Mark

Welkom Jop

welkom

Heb je mischien ook foto’s van je collectie?

mvg,

welkom …

Welkom Jop,

En metteen een mooi horloge.

Groeten,

Frank

Welkom, veel plezier hier!

Welkom op dit mooie forum, hopelijk kun je de hobby in toom houden :wink:

Aviator Schreef:

Welkom Job op dit forum en gefeliciteerd met je
limited 2008 enuuh wat betreft eenvoudige klokken:
IWC mark xv, Dornbluth 99.1,en een Rolex Sub ???
:? :? :wink:

Aviator

Dank je Aviator, en als ik het zo teruglees klinkt het inderdaad wat vreemd… Ik zal het toelichten: ik houd van horloges die eenvoudig zijn in opties, uitstraling en ontwerp. Volgens mij is het vaak zo dat, en niet alleen bij horloges, de ontwerpen die ondanks deze ‘beperkingen’ overeind blijven tijdloos zijn. En dat vind ik mooi…

flippaindo Schreef:

welkom

Heb je mischien ook foto’s van je collectie?

mvg,

Bij deze:

De limited

En de overige horloges,

Groet,
Jop

de nieuwe limited ziet er erg goed uit (tu)

beste Job,

Ik kan me hier geheel in vinden en zou het zelf niet beter onder woorden hebben kunnen brengen! :slight_smile:
Veel succes met het opbouwen van een tijdloze collectie horloges.
O ja, wel van tijd tot tijd wat fotos van nieuwe aanwinsten plaatsen he :wink:

M vr groet,

Aviator

Jop Schreef:

Aviator Schreef:


Welkom Job op dit forum en gefeliciteerd met je
limited 2008 enuuh wat betreft eenvoudige
klokken:
IWC mark xv, Dornbluth 99.1,en een Rolex Sub
???
:? :? :wink:

Aviator

Dank je Aviator, en als ik het zo teruglees klinkt
het inderdaad wat vreemd… Ik zal het toelichten:
ik houd van horloges die eenvoudig zijn in opties,
uitstraling en ontwerp. Volgens mij is het vaak zo
dat, en niet alleen bij horloges, de ontwerpen die
ondanks deze ‘beperkingen’ overeind blijven
tijdloos zijn. En dat vind ik mooi…

Welkom Jop je valt wel meteen met de deur in huis

gr Pieter

Welkom Jop

Je zal het hier zeker naar je zin hebben.
Ben zelf ook nog niet zo lang op dit forum maar je leert een hoop hier.
Succes met het verzamelen

gr Ron

Welkom op dit forum! Toch een collectie hoor! En ook al aangestoken door het Seiko-virus… Dat komt nooit meer goed;)