Al enige tijd volg ik het horlogeforum maar nu heb ik mij dan ook aangemeld, zodoende dat ik me graag even voorstel.
Ik ben Roel, 38 jaar oud en werkzaam als contractmanager bij een groot industrieel bedrijf.
Mijn horloge liefhebberij begon nog niet zo lang geleden toen ik in Rusland een Sturmanskie Traveller kocht. Tot kort daarvoor droeg ik altijd dezelfde"simpele" Seiko 5.
Vervolgens heb ik Tissot PRC200 gekocht voor dagelijks gebruik.
Nu, enige tijd later, heb ik mij voorgenomen een mooie automaat aan te schaffen… Weet nog niet welke maar dit lijkt mij de plek bij uitstek om een weloverwogen beslissing te nemen.
Welkom! Je zult hier genoeg horloges voorbij zien komen. Kijk maar eens bij de topic “wat dragen we vandaag” (zoals @wolfje1970 reeds aan gaf). Voor je het weet heb je ipv een Seiko 5, vijf andere horloges .
Succes met zoeken en veel plezier.
Welkom op HF Roel! Aangezien jij al enige tijd het forum volgt, waar zijn de foto’s dan? Je weet nog niet welke automaat je wilt maar ik ben toch benieuwd of je een bepaalde voorkeur hebt zoals duiker/chrono/dresser/piloot. Hoe dan ook hier zit je op de juiste plek!
Welkom!
Ik denk dat de beslissing met al die mooie dingen die hier langskomen alleen nog maar moeilijker wordt
. Maar dat geeft niks.
Lekker twijfelen en gluren voor het beslissen is alleen maar leuk