Voorstellen

Hallo horlogeliefhebbers,

Al enige tijd volg ik het horlogeforum maar nu heb ik mij dan ook aangemeld, zodoende dat ik me graag even voorstel.
Ik ben Roel, 38 jaar oud en werkzaam als contractmanager bij een groot industrieel bedrijf.

Mijn horloge liefhebberij begon nog niet zo lang geleden toen ik in Rusland een Sturmanskie Traveller kocht. Tot kort daarvoor droeg ik altijd dezelfde"simpele" Seiko 5.
Vervolgens heb ik Tissot PRC200 gekocht voor dagelijks gebruik.

Nu, enige tijd later, heb ik mij voorgenomen een mooie automaat aan te schaffen… Weet nog niet welke maar dit lijkt mij de plek bij uitstek om een weloverwogen beslissing te nemen.

Vriendelijke groet,
Roel

2 likes

Hoi Roel,

Welkom op het forum.
Prachtige automaten genoeg op dit forum.
Kijk maar eens bij het topic “wat dragen we vandaag” .
Goed voor de inspiratie

1 like

Welkom, Roel.

1 like

Welkom! Je zult hier genoeg horloges voorbij zien komen. Kijk maar eens bij de topic “wat dragen we vandaag” (zoals @wolfje1970 reeds aan gaf). Voor je het weet heb je ipv een Seiko 5, vijf andere horloges :smile:.
Succes met zoeken en veel plezier.

2 likes

Welkom op HF Roel! Aangezien jij al enige tijd het forum volgt, waar zijn de foto’s dan? :wink: Je weet nog niet welke automaat je wilt maar ik ben toch benieuwd of je een bepaalde voorkeur hebt zoals duiker/chrono/dresser/piloot. Hoe dan ook hier zit je op de juiste plek!

1 like

Welkom Roel! Veel plezier hier op het forum!

1 like

Welkom hier!!

1 like

Super dat je je even voorstelt wordt hier enorm geapprecieerd.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like

Welkom Roel!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Roel!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF Roel en veel plezier gewenst .

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom, en uh, we zien hier graag foto’s!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!
Ik denk dat de beslissing met al die mooie dingen die hier langskomen alleen nog maar moeilijker wordt
. Maar dat geeft niks.
Lekker twijfelen en gluren voor het beslissen is alleen maar leuk :grin:

1 like

Welkom! En je hebt al leuke horloges zo te lezen…

1 like

Welkom !

Laat gerust wat foto’s zien van je horloges;
Worden we hier blij van …,

1 like