Hallo allen, na heel wat tijd leuke horlogeverhalen te hebben gevolgd op dit forum, tijd om me even voor te stellen. Ik ben 39 jaar, woon in Groningen en heb momenteel een 5-tal horloges waarbij mijn nieuwste aanwinst van 4 maanden geleden ervoor heeft gezorgd dat ik mijn andere horloges nooit meer draag :). Het betreffen een Certina DS First, Junkers pilot, Seiko premier alarm chrono
en Seiko quartz chrono. Van de nieuwste een foto, erg blij mee, zeer goede prijs kwaliteit verhouding vind ik. Mijn favoriete model was jaren de Speedmaster Prof, maar ik ga volgend jaar toch voor een Rolex, wrs de nieuwe Air-King, of de Submariner moet me nog kunnen overtuigen. De Omega gaat het niet worden omdat ik de chrono functie niet nodig vind en graag een automaat wil.Allereerst van Harte Welkom en Vreselijk veel plezier hier.
Ik neem aan dat je met bovenstaand citaat de Speedmaster Prof bedoelt maar de Planet Ocean 8500 kun je toch moeilijk niet meenemen in je overwegingen?..toch?
Welkom!!
Dankje! Die ziet er ook wel erg mooi uit idd! Echter is deze volgens mij 45 mm en ik kan niet boven de 42 gaan.
Welkom!
Ook ‘gewoon’ in 42mm
Mijn beste,
Rozema van harte welkom in die tijdloze wereld van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom!
Welkom op Horogeforum!
Die Hydroconquest is inderdaad erg geslaagd! Onderscheidend en echt een ‘eigen smoel’. Kan me voorstellen dat ie veel draagtijd krijgt!
De nieuwe Air-King vind ik persoonlijk mogelijk de lelijkste Rolex in jaren en een Sub het grootste cliché met drie wijzers.
Waarom niet een mooie Aqua Terra als sportieve dresser, als tegenwicht voor je Longines duiker?
Welkom op het HF je gaat het hier vast leuk vinden.
grt. gerard
Welkom en veel plezier gewenst .
Welkom op het HF.
Welkom , de Hydroconquest is echt een tijdloze klatser.
Veel plezier op het HF
Welkom op het forum.
Allen bedankt voor de vriendelijke welkomstreacties!
@Cal219: dan moet ik toch nog een keer ook meerdere Omega’s gaan passen. Heb wel eens al gevraagd naar de blauwe 300M, maar die hadden ze toen niet. Dank voor de tip, zo zie je maar dat dit forum leuk EN nuttig is!
@TagEd: ik moet zeggen dat ik ook eerst sceptisch was tegenover de Air-King, ik vond m te druk. Totdat S&C in Groningen hem er voor mij bijhaalde zonder dat ik erom had gevraagd. En hij maakte indruk op eerste gezicht zoals tot nu toe bij mij alleen de Omega Speedmaster Professional en de Submariner van 5 jaar terug (minder gespierde versie) hadden gedaan. De minuten cijfers vond ik in het echt verfijnder ogen dan op de plaatjes, en het geheel gaf het een frisse, sportieve look. Maar ik snap heel goed dat het niet ieders smaak is :).
En met de Aqua Terra snijd je een goed punt aan! vind ik ook een erg mooi horloge, ik krijg nu zin om die toch ook in de nieuwe variant met deels-gepolijste band nog eens te gaan passen. De reden waarom hij niet meer echt in beeld was is omdat ik hem net iets te net vind voor me.
Gelukkig heb ik nog een dik jaar om mijn keuze te maken, en zo nu en dan te passen, ik ga het mezelf als cadeau doen als mijn proefschrift klaar is hopelijk eind 2017.
Welkom…en leuke collectie!
Ik heb de chronograaf functie ook niet nodig.
Who cares?
http://myalbum.com/photo/trmf0KYfJmRZ/1k0.jpg
haha ja erg mooi! tot nu toe in plaats van meer zekerheid te krijgen over welk horloge ik wil, krijg ik juist weer meer twijfels . Maar dat is goed, beter nu dan na mijn aankoop :).
Welkom en erg mooi die Hydro
Welkom en veel plezier op HF! Prachtige klok die Hydroconquest!
Welkom!!