Voorstellen

Hallo allemaal. Wilde me nog even voorstellen, ook al heb ik al een paar postjes geplaatst…

Ik ben Hans, bouwjaar midden jaren '70 en woonachtig in de Randstad.
Ben een behoorlijke horlogeliefhebber in de volle breedte, van budget tot high-end, van Japans en Zwitsers tot Russisch, van vintage tot modern design.
Naast horloges hobby ik nog wat aan met elektronische muziek en ben ik geinteresseerd in autos, maar goed, daar zijn nog zat andere forums voor.

Horloge-CV:
Ben ik op m’n 10e begonnen met Swatch (was toen net nieuw, wist ik veul!), van m’n eerste salaris kocht ik zo’n alles-in-één Suunto en behoorlijk later 'n (Poljot) Junkers chrono. Sindsdien heb ik vooral wat Seiko’s verzameld, van 5’jes via Prospex tot Japan-only (Brightz) en als ‘milestone’ een Grand Seiko Spring Drive op m’n 40e verjaardag. Daarnaast, behalve wat Alpha ‘zondes’, heb ook nog wat Zwitsers werk, Rado en Eterna.

Ik hoop op veel nader forum-plezier! :grin:

3 likes

Welkom Hans, Leuk verhaal en lijkt op een prachtige collectie!

Dat gaan we zien op de prachtige fotos die nog volgen :wink:
Welkom hans!

1 like

Welkom Hans

Nou, vooruit dan maar… :wink:

Welkom Hans,
Ik zit met spanning op je foto’s te wachten.

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom Hans bij dit tijd-vullende forum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom. Zelf heb ik ook een brede smaak wat horloges betreft en net als jij Is vooral Seiko vertegenwoordigd in mijn verzameling… :wink:
Enne. Zoals eerder gevraagd. Zijn er foto’s beschikbaar?

Welkom Hans veel deelnameplezier

grt. Gerard

Welkom op Horlogeforum, Hanz! En wie is er niet met 'n Swatch of Casiootje begonnen? Helemaal niks mis mee! Je verzameling klinkt als een leuke, brede collectie. Verder nog plannen op horlogegebied?

[quote=“TagEd, post:11, topic:79209, full:true”] Verder nog plannen op horlogegebied?
[/quote]

Nou, voor het geval dat m’n vrouw meeleest… néé hoor! :smirk:
Anders, ik durf het niet uit te sluiten dat ik nog een keer iets van m’n grails in huis haal - Breitling Navitimer, Omega Speedmaster, Rolex Explorer I, 'n moderne Hi-Beat Grand Seiko. Sluit ik gemakshalve 'n Nautilus maar effe uit.

Foto’s post ik her-en-der op het forum!

1 like

Welkom Hans en veel plezier hier gewenst .

Vanuit Someren ook welkom!!

Welkom op dit prachtige forum !