Voorstellen

Goeie morgen,

Mijn naam is Dennis en ik woon in Eijsden bij Maastricht,
Wat een geweldig forum is dit, ik volg het al een tijdje omdat ik al een tijd met d gedachte loop te spelen om zelf een horloge te ontwerpen en te maken.
het uurwerk zelf zal ik natuurlijk moeten inkopen, ik was aan het denken aan een ETA caliber, Als iemand tips heeft over wat dan ook dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Dennis Niessen.

Welkom en wat een ambitieus plan. Wat is je achtergrond? Ik heb twee linkerhanden dus wie weet kan ik nog iets van je leren.

Hoi Dreski,

Leuk dat je zo snel al reageerd,

ik ben Service technicus voor verwarmings installaties, maar ik heb ook fijn mechanische techniek geleerd (verspaanend).

Bij eventuele problemen kan ik de hulp van een vriend inroepen die fijn mechanicus is van beroep.

als je vragen over bepaalde dingen of bewerkingen hebt kun je die altijd stellen.
misschien kan ik je helpen.

Groetjes,

Dennis

Mijn beste,

Van harte welkom Dennis, op dit majestueuze horlogeforum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, “verder“ zien ontwaken.
Ik benadruk het woord “verder“ in deze omdat ik het vermoeden heb dat bij iemand die van plan is zelf een horloge te ontwerpen de nodige kennis al ruim voor handen zal zijn.
Ik wens je veel succes met de verdere verwezenlijking van jou horlogeproject en hoop nog veel van je te mogen lezen.

Overigens, je zal zelf ongetwijfeld al 1 of meerdere horloges om jou pols horen tikken. Misschien is het leuk om eens te posten wat jij voor horloge draagt. En wat we misschien kunnen verwachten van het door jou te ontwerpen nieuwe horloge!!

Vrede en alle goeds
Coenraad, alias ‘Tissot62’

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Dennis,

Welkom!
Interessant project!:smiley: Deze site zal je dan zeker interesseren:
http://www.corson.ch/

Frédéric