Voorstellen

Ik moet idd. ook extra lang wachten omdat ik de Skeleton Lug-ends heb besteld. En het duurt maar en het duurt maar…, ben benieuwd of deze ooit nog uitgeleverd gaat worden.

1 like

Deze is erg gaaf!

2 likes

Welkom!! Mooie collectie al. Vind de Mido erg mooi!!

1 like

Ik ook daarom heb ik hem vandaag om :wink:

1 like

Ja die krijgt van mij ook wel de originaliteitsprijs.

1 like

Welkom en leuke collectie heb je al .

Jawel hoor. Het gaat alleen tergend langzaam. Ze hebben n partij msw met dichte lugs uitgeleverd. Nu zijn ze bezig met n partij ssw met skeleton lugs. Hopelijk dat gauw de msw met Skeleton lugs aan de beurt komen… Daar kijk ik erg naar uit!

2 likes

Welkom @Wasabi , join the fun!

1 like

Van Harte Welkom Anton, ben benieuwd hoe je de PADI vind in real life!

1 like

Heb jij de Padi al?

Nope, :slight_smile: Gezien de kleurstelling moet ik een dergelijk horloge in het echt zien. Welke kleur blauw bijvoorbeeld wordt gebruikt is voor mij behoorlijk belangrijk. Het blauw van een Seamaster of Hydroconquest is prachtig maar het blauw van een Oris Divers Date is te blauw naar mijn smaak. Dus nog even wachten. De klok is natuurlijk zonder twijfel uitstekend.

Kun je ook uitleggen hoe die werkt? Heb gekeken maar wordt er niet veel wijzer van. :wink:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Hartelijk welkom. Als er een horlogevirusdokter was en bij jou de thermometer zou aanleggen, zou hij geheid flinke koorts t.g.v. het h-virus vaststellen. Dit gezien de lijst die je in bestelling hebt. Mooi man!

1 like

Heb het vandaag ook erg warm idd.

Welkom hier!!

1 like

Welkom en veel plezier!!

1 like

Welkom!!

1 like