Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben Anton, IT consultant van beroep en kom uit het mooie en gezellige Brabant. Vroeger kreeg ik tijdens de zomervakantie een vakantiecadeau, vaak was dit een Festina. Ik heb er helaas nog maar 1 van. Horloges verzamel ik dus al vanaf mijn jeugd.
Na een tijdje geen nieuwe horloges te hebben gekocht (arme student) ben ik via Aliexpress weer wat horloges gaan kopen. Begonnen met de Jaragars (automaten), op zich leuke horloges en lopen nog best op tijd. Na een tijdje toch meer gaan interesseren in de bekendere merken en kwalitatief betere of interessantere modellen.
Mijn huidige horlogeverzameling betreft:
Festina (geen idee welk model)
Poljot Sturmanskie
Sekonda Strela
Klokers 01
Hamilton Pioneer
Mido Multifort dual crowns
In bestelling:
HFLE 2016
Padi SRPA21
Kairos MSW115
Scuro watch
Automatica one
Ik vind het forum heel erg leuk en leerzaam en zie hele mooie exemplaren voorbij komen. Dat zorgt er ook wel voor dat mijn verzameling zich nog wel zal uitbreiden met nieuwe modellen. Ik zal binnenkort even foto’s plaatsen bij deze post.
hallo anton, mooie collectie en mooie in aantochten! Je gaat hard, hopelijk overleef jij het virus of beter je portefeuille. Enfin welkom en geniet van ons mooie forum.
Welkom hier; je heb al een aardige collectie en vooral je Sekonda en natuurlijk de Mido vind ik fraai.
Bij mij is het virus ook weer toegeslagen na het kopen van een aantal Jaragar automaten in China, dus dat deel is voor mij heel herkenbaar. Inmiddels draag ik ze ook niet veel meer.
Veel plezier op dit forum!