Voorstellen

Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben Anton, IT consultant van beroep en kom uit het mooie en gezellige Brabant. Vroeger kreeg ik tijdens de zomervakantie een vakantiecadeau, vaak was dit een Festina. Ik heb er helaas nog maar 1 van. Horloges verzamel ik dus al vanaf mijn jeugd.

Na een tijdje geen nieuwe horloges te hebben gekocht (arme student) ben ik via Aliexpress weer wat horloges gaan kopen. Begonnen met de Jaragars (automaten), op zich leuke horloges en lopen nog best op tijd. Na een tijdje toch meer gaan interesseren in de bekendere merken en kwalitatief betere of interessantere modellen.

Mijn huidige horlogeverzameling betreft:

• Festina (geen idee welk model)
  • Poljot Sturmanskie
  • Sekonda Strela
  • Klokers 01
  • Hamilton Pioneer
  • Mido Multifort dual crowns

In bestelling:
HFLE 2016
Padi SRPA21
Kairos MSW115
Scuro watch
Automatica one

Ik vind het forum heel erg leuk en leerzaam en zie hele mooie exemplaren voorbij komen. Dat zorgt er ook wel voor dat mijn verzameling zich nog wel zal uitbreiden met nieuwe modellen. Ik zal binnenkort even foto’s plaatsen bij deze post.

11 likes

Welkom :grinning:

1 like

:+1:welkom

1 like

Welkom en al gelijk een mooie verzameling :slight_smile:

1 like

Veel plezier hier! :thumbsup:

1 like

Behoorlijk besmet zie ik. Mooi dat je toegeeft aan de ziekte. :stuck_out_tongue_winking_eye: Welkom en je hebt al aardig wat verzameld en op stapel staan.

1 like

2 likes

Mijn beste,

Anton, van harte welkom bij dit tijd-vullende forum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Goeie inhaalslag met 5 stuks in bestelling! Welkom met je uitgebreide verzameling.

1 like

Mooie foto’s en van harte welkom op het forum!

1 like

Welkom!

Binnenkort dan eindelijk iemand to join the group Kairos only!
:wink:

1 like

Brabant, altijd goed :ok_hand:
Welkom, en veel plezier!
Veel zwarte wijzerplaten trouwens :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en mooie verzameling!

1 like