Voorstellen!

Hallo allemaal!

Ik ben nu al een tijdje lid van dit forum en lees vaak genoeg mee met jullie discussies.
Nu heb ik nog niet eerder het fatsoen genomen om mij even netjes voor te stellen (ja ik moet me schamen;)) Dus bij deze!

Ik ben Ray, 22 jaar jong en kom uit het oosten van het land, Hengeloooo!
Ik ben sinds 2007 werkzaam bij Wereldhorloges.nl en dat bevalt me erg goed! We zitten nu met een klein team en de sfeer is hier super!
Ik ben gek op horloges dus jullie kunnen begrijpen dat ik met veel plezier naar m’n werk ga:)
Op dit moment stelt m’n horlogecollectie nog niet zo heel veel voor, maar ik ben druk aan het sparen om toch een keer een aanschaf in het hogere segment te kunnen doen:)!
Ik zal binnenkort even een paar foto’s schieten van de horloges die ik thuis in m’n box heb liggen.

Dat was het in het kort;)

Groeten Ray

Hallo Ray,

Welkom op het forum en veel plezier hier.

Leuk, iemand uit de regio. (ik kom uit Wierden)

Met vriendelijke groet,

Herman

Hoi Ray,

Welkom hier, van een andere regio genoot! (Delden, ben al een paar keer bij jullie geweest :slight_smile: )

Groeten,

Martin

Welkom Ray, uit de andere kant van het land (het westen:))

Mijn beste,

Welkom Ray, op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien!!
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben.
Doch dat zal voor iemand die met plezier naar zijn wereldhorloges werkgever gaat, geen probleem zijn.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Ray,

Welkom hier, ivm met drukte een wat verlate reactie, maar niet minder goed bedoeld.

Veel plezier hier verder, en ben benieuwd naar je foto’s

Welkom!

Ben vaak met mijn gedachten bij andere beslommeringen en mis daardoor nogal het e.e.a. heb ik gemerkt.
Ook namens mij welkom en tevens alle anderen die ik mogelijk gemist heb, bij deze.
Dit forum is een mooie aanvulling op je dagelijkse werk neem ik aan?
In ieder geval wens ik je ook veel plezier en leer genot op dit prachtige forum.

mvg, Frans

Ray, mijn beste,

Het doet mij deugd om nog een Hengeloër te mogen verwelkomen op dit fraaie forum. Ik wens je ontzettend veel plezier en ik ben erg benieuwd naar de foto’s uit je box! Een vaag vermoeden dat er een aantal Russische exemplaren tot je collectie behoren;)

Welkom,
leuk dat je hobby ook je werk is,en andersom

gr Ron

Westen