Voorstellen

Beste forumleden,

Ik ben Bas, en kom uit Overijssel.

De laatste tijd heb ik steeds meer een klik gekregen met horloges. Afgelopen weekend heb ik bij Schaap en Citroen mijn eerste (echte😅) horloge gekocht. Het is voor mij geen investering, ik weet dat deze vee waarde zal verliezen maar ik vind hem erg mooi en heb niet de intentie om deze te verkopen. Het is een Tag Heuer Formula 1 model.

Er is geen merk waar ik speciaal een klik mee heb, zou van ieder merk wel een aantal modellen op kunnen noemen die op mijn wensenlijstje staan.

Komende week ga ik een aantal tweedehands Breitling bekijken bij een juwelier, die ze in opdracht van een klant verkoopt met box en papieren. Wat zijn belangrijke punten om op te letten?

Verder zal ik voornamelijk foto’s aan het bekijken zijn op het forum.

7 likes

welkom!

Welkom :grinning:

welkom Bas uit Overijssel. kijk goed wanneer de breitling voor het laats zijn service heeft gehad.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom :+1:

He Welkom Bas! Vorige week je eerste echte horloge en volgende week een Breitling erbij? Gaat lekker!

Welkom, mooi klokkie

Welkom! Geniet van het forum en vooral van je mooie Tag!

Hartelijk welkom!

Welkom Bas! Mooi begin zo.:ok_hand:

Mijn beste,

Van harte welkom Bas, binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Bedankt voor de leuke reacties!

Bedankt! Ik weet niet of ik een van de horloges ga kopen, maar kijken kan nooit kwaad. :grin:

Welkom. Ik zou ook maar vast naar een horlogedoos gaan kijken :).

Breitling staat bekend om zijn prijzige onderhoudsbeurten, dus dat is iets om bij prijsonderhandeling rekening mee te houden. Hangt uiteraard van type uurwerk af.

Welkom! Geniet van de topics!

Thanks! Hoe weet ik hoe vaak een bepaald type een beurt nodig heeft en wat deze beurt ongeveer kost? Is dat ergens een overzicht van?

Welkom!

Van harte welkom Bas. Gelijk een prachtige klok om mee te beginnen. En de 2e eyecatcher dus al in het verschiet… Je laat er geen gras over groeien