Hallo forumleden,
Mijn naam is Stefaan, woonachtig in Vlaanderen, 55 jaar en horlogeliefhebber.
Ik volgde dit forum een lange tijd en toen ik terug wou oppikken kon ik niet meer inloggen dus heb ik een nieuw account moeten aanmaken.
Als liefhebber, geen kenner, wil ik in de toekomst hier en daar wat vragen stellen en dus leek het me aangewezen me voor te stellen.
Mijn allereerste uurwerk kreeg ik van mijn grootvader begin jaren '70, een Pronto
later toen ik mijn legerdienst moest doen kreeg ik van mijn vader een Citizen Crystron LC, dat heeft jaren meegegaan maar toen ik het gebruikte om mee gaan te werken liep dat niet goed af.
na jaren twee tot drie Casio’s per jaar te hebben versleten schafte ik me een Certina DS aan in de hoop dat die het langer zou volhouden in de bouwsector, en ja hoor, dat ding is robuust en heeft alles doorstaan zonder een kik te geven.
ondertussen had ik me ook een zondags horloge aangeschaft, zoals ze dat hier noemen, een Rodanie Abs special wat ik jaren met plezier gedragen heb
En plots kreeg ik een Seiko 5 in mijn bezit, en toen is de interesse voor mechanische horloges ontstaan.
Dan is het een komen en gaan geweest van Seiko sports, Seiko 5 en duikers
Een echt luxe horloge heb ik niet in mijn bezit, maar hopelijk komt dat nog eens.
Momenteel heb ik:
Seiko Turtle PADI
Seiko Sarb Alpinist
Certina DS Action Automatic Diver
Certina DS Podium Square
Tissot PR 200 Autoquartz
Nivada SP Automatic
2x Pronto sportal
Aan een wenslijst ga ik me niet wagen, maar aan een Seiko Sarx zit ik toch te denken.
Aan iedereen veel horlogeplezier en bedankt voor het lezen.
Welkom! En groeten uit Brugge
Welkom en groeten uit Nederland
Groetjes uut de achterhoek,veel plezier op het forum.
Welkom Stefaan!
Welkom, vooral die Alpinist is leuk, heeft wel wat dat groen met goud.
Mijn beste,
Stefaan, van harte welkom in de magische kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Groetjes van een landgenoot!
Welkom, Stefaan!
Welkom Stefaan! Veel
Plezier hier!
Van harte welkom op dit forum
Welkom Stefaan
Welkom Stefaan!
Leuk dat je dat eerste horloge nog hebt! En jij bewijst imo toch maar weer dat je echt geen € 10.000 hoeft uit te geven voor een heel leuke horlogeverzameling!
Veel plezier op HF!
Welkom!
Mooie introductie Stefaan, van harte welkom en veel plezier op dit forum!
Welkom en veel plezier gewenst .
Welkom!
Een Sarx lijkt mee een goede keuze
Van harte welkom. Leuke collectie voor een leuke prijs
Welkom Stefaan op dit verslavende forum.
Gr Bram
Welcome (back). Leuk verhaal!
Grappig dat je nog een foto hebt van de kapotte Citizen.
Veel plezier hier. Enne, zo’n SARX ga je geen spijt van krijgen