Voorstellen

Welkom!!
Ik zie je nieuwe aankopen tegemoet :wink:

1 like

Welkom vanuit 040, en psstttttt koop geen box :grin:

1 like

Welkom en veel plezier hier gewenst .

Welkom op het forum! Geen gebrek aan enthousiasme, de pret spat er vanaf :+1:

Ik ben benieuwd hoe jouw verzameling er over 1 jaar uitziet. De beer is los :grinning:

1 like

Welkom!

Ja en vervolgens moeten uitleggen aan anderen hoe het nog steeds niet kan vervelen :upside_down:
Veel plezier hier!

Welkom op dit forum.

Ik ben ook hier beland op de één of andere manier terwijl ik naar horloges aan het kijken was, blijft ook altijd een soort van verslaving van mij, gelukkig is mijn wederhelft spaarzaam en wordt ik ten tijde kort gehouden als ik weer zo’n aankoopgedachte heb spoken in m’n hoofd.:slight_smile:

Ik ben ook begonnen met een Seiko5 en al vlug volgde de SARB033 mede door het mooie lof hierover van @MeistersingerFa

En toen kwam de superkans om mijn huidige SARX035 te kopen hier.

Momenteel ook veel aan het volgen, modellen en plaatjes kijken en wie weet komt er nog eens iets anders.

Veel plezier hier.

Die sarx is staat ook nog op mijn wishlist. Some day…

Die sary055 begint steeds meer te lonken, volgende aankoop wordt hoe dan ook iets met een lichte of witte dial.

1 like

Welkom Sjefske, en veel plezier gewenst hier op het forum.

Helaas :grin: ben ook ik in de grote valkuil getrapt. Lid geworden om een horloge over te nemen (Seiko, what else :coffee:) en heb een doos gekocht met 10 vakjes. Tja, nu zijn we 6 maanden en 7 horloges verder…

Succes!

2 likes

Welkom en veel plezier op het forum! Mooi Seiko horloge!

Van harte welkom hier. Volgens mij is iedereen zo begonnen en voor je het weet ben je alleen nog maar horloges aan het bekijken, kopen, verkopen etc. Iemand heeft eens gezegd dat een horloge eigenlijk het enige sierraad is wat een man dragen kan, ik sluit me daar volledig bij aan. Trouwringen uitgezonden overigens :+1:
Dus kun je maar beter zorgen dat je mooie sierraden draagt… en daarin lijken de heren imo steeds meer op de dames, want ook zij wisselen af, kopen iets nieuws, iets dat bij een casual outfit staat of juist bij een galajurk. Dus daarin verschillen wij helemaal niet van elkaar.
Heel veel plezier toegewenst met je hobby, ik ga gauw kijken of @anon50762135EV al extra foto’s van de Seiko heeft gemaakt :+1::+1:

2 likes

Welkom en geniet.

haha, even geduld, ik mag dan een vrije dag hebben, ik heb het aardig druk nog (kleermaker, koffie afspraken, Thaise massage, je kent het wel).

2 likes

:thinking::thinking::thinking:

2 likes

Als iemand nog tips heeft voor een mooie dresser van bij voorkeur Seiko, lichte dial en rond de € 300,- dan hoor ik het graag :slight_smile:

Sarb035 of sarb065.

Je bent behoorlijk allround als kleermaker en masseur! Een beetje bij beunen op je vrije dag?

2 likes

Welkom! Wat een manier om je collectie te beginnen met die SARB!

1 like

Ja even helemaal een momentje voor jezelf :princess:

2 likes

Me time :laughing:

2 likes

Welkom en goede aankoop.