Voorstellen

Aangezien ik eigenlijk alleen maar likes uit aan delen ben werd het wel eens tijd voor een voorstel-topic. Ben 30, kom uit regio Eindhoven en ben hier eigenlijk binnengerold nadat de Apple Watch 2 een teleurstelling was. Ik had op zich best interesse in een smart watch, maar de functies en het design vielen toch tegen. Toen nog een tijdje gekeken naar horloges van MVMT (I know…), een miskoop gedaan met deze Skagen, maar die kon gelukkig binnen de zichttermijn terug. Ik stoorde me aan de secondewijzer die niet precies op de indexen viel. Geen goed teken :blush:

Uiteindelijk in een topic op dit forum beland en toen was het hek van de dam, het moest gewoon een serieus horloge worden. Seiko krijgt veel lof hier en mijn interesse was gewekt. Veel ‘bang for buck’.
Nog even getwijfeld over een 5, maar uiteindelijk is het een SARB033 geworden :stuck_out_tongue: Over kunnen nemen van een ander HF lid.
Een maandje verder en ik zit elke dag als een malloot naar foto’s van horloges te kijken en te bedenken wat m’n volgende aankoop gaat worden… Jullie vast bekend :wink:

Met oude band

Inmiddels met een bandje van Ko! Foto’s met slecht licht helaas…

Heb inmiddels m’n oog laten vallen op een SARY055. Maar kijk gewoon nog ff lekker rond hier :smiley:

29 likes

Welkom. Mooie seiko. Koop maar alvast een horlogekist… :wink:

2 likes

Welkom hier en een erg mooie Seiko.
En pas maar op voor je het weet heb je een box vol :wink:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Ja ik heb het goed te pakken haha. Inmiddels inderdaad al stiekem even gekeken naar een horlogebox. Gevaar is natuurlijk dat wanneer en slechts 1 of 2 horloges in liggen en de rest lege vakjes… Dat moedigt alleen maar aan die box te vullen :smiley:

En te bedenken dat ik sinds mijn 15e geen horloge meer heb gedragen…

1 like

Welkom !

Die blijven echt niet lang leeg hoor ! :wink:

2 likes

Wat een ontzettend leuke introductie! Welkom en ga zo door! Fraai, hoor, die Seiko. Behoort tot de forum lievelingetjes.

2 likes

Van harte welkom en een mooie eerste aankoop.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik heb me er al bij neergelegd. Wanneer je je een beetje begint te interesseren in horloges is er geen houden meer aan.

1 like

Welkom! Koop een horlogedoos voor 3-6 stuks, dan hou je het nog enigzins binnen de perken.
Zie er goed uit op die Ko-strap :thumbsup:

2 likes

Ik herken het wel.

Niks met horloges, totdat je één keer serieus gaat kijken. Dan is het hek van de dam. :slight_smile:

Welkom!

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Welkom en zeer herkenbaar hoe dat virus om zich heen grijpt :wink:

Dat zou wel meteen een goede motivatie zijn voor mij om nu eens echt te stoppen met roken. Van dat geld een mooi horloge kopen. Ga ik ff serieus over nadenken :smiley:

1 like

Mijn beste,

Leuk!!
Weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom, pracht horloge. Ben benieuwd hoe lang het duurt tot je volgende aanwinst👍

2 likes

Nice One :thumbsup:
Mooie set!

Grt.

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom… ons wel bekend ja …

1 like