Aangezien ik eigenlijk alleen maar likes uit aan delen ben werd het wel eens tijd voor een voorstel-topic. Ben 30, kom uit regio Eindhoven en ben hier eigenlijk binnengerold nadat de Apple Watch 2 een teleurstelling was. Ik had op zich best interesse in een smart watch, maar de functies en het design vielen toch tegen. Toen nog een tijdje gekeken naar horloges van MVMT (I know…), een miskoop gedaan met deze Skagen, maar die kon gelukkig binnen de zichttermijn terug. Ik stoorde me aan de secondewijzer die niet precies op de indexen viel. Geen goed teken
Uiteindelijk in een topic op dit forum beland en toen was het hek van de dam, het moest gewoon een serieus horloge worden. Seiko krijgt veel lof hier en mijn interesse was gewekt. Veel ‘bang for buck’.
Nog even getwijfeld over een 5, maar uiteindelijk is het een SARB033 geworden Over kunnen nemen van een ander HF lid.
Een maandje verder en ik zit elke dag als een malloot naar foto’s van horloges te kijken en te bedenken wat m’n volgende aankoop gaat worden… Jullie vast bekend
Ja ik heb het goed te pakken haha. Inmiddels inderdaad al stiekem even gekeken naar een horlogebox. Gevaar is natuurlijk dat wanneer en slechts 1 of 2 horloges in liggen en de rest lege vakjes… Dat moedigt alleen maar aan die box te vullen
En te bedenken dat ik sinds mijn 15e geen horloge meer heb gedragen…
Dat zou wel meteen een goede motivatie zijn voor mij om nu eens echt te stoppen met roken. Van dat geld een mooi horloge kopen. Ga ik ff serieus over nadenken