Mijn naam is Leo, ik ben inmiddels 54 jaar, woonachtig in Den Haag en ben single, maar ik heb wel 3 honden (Am. Staff-reu en 2 Franse Bulletjes).
Heb in loop der jaren wel wat horloges “versleten” en heb nu nog een Seiko Kynetic (1999), een Citizen chrono, een Citizen Divers, een Raymond Weil (met zirkonia’s op de wijzerplaat en de kast is erg plat), nog een Addidas chrono… allen Quartz horloges.
Sinds 2007 ben ik (ook) aangestoken door het “horloge-virus” en kocht ik mijn 1e mechanische Oris horloge: een Big Crown Pointer Date, later volgde een Oris Williams F1 Team Day Date en onlangs kocht ik een mooie (occasion) Oris Miles Davis Tonneau Chronograph. Deze Miles Davis kocht ik bij : www.horloge.com te Den Haag, ,hij heeft vele prachtige Vintage horloges in zijn collectie, zeker om eens naar te kijken (én evt. te kopen!)
Leo, ik wens je hierbij een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum. Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
En om ‘s ochtends te mogen ontwaken met de ‘Oris Big Crown Pointer Date’ is toch wel een der geneugte van het leven.
Immers:
“De opwindkroon van het horloge is de sleutel van de morgen en de grendel van de avond!!”
Welkom op dit forum Leo. Leuk dat je een mix aan horloges hebt.
En Oris is een prima merk, net als Seiko en Citizen natuurlijk.
De andere merken ken ik niet zo goed…
We kijken uit naar foto’s, zoals je wel gemerkt zal hebben.
Hier staat hoe dat moet: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340