Voorstellen

Hey beste horlogevrienden! Ik zit hier al een tijdje rond te snuffelen en vraagjes te stellen… Maar deze keer (nu ook alle horloges eens op dezelfde plaats liggen) ga ik me eindelijk voorstellen.

Het begon als twaalfjarige jongen die een ICE-watch wilde omdat iedereen er eentje had. Echter ging ik toen al tegen de stroom in en kocht ik me geen rubberen of plastieke ICE-watch, maar wel de Carbon XXL.

Na een viertal jaartjes kocht ik mij een Tommy Hilfiger City Classic XL en ook meteen een Hugo Boss horloge.

Het noodlot sloeg echter toe en tijdens een feestje werd mijn Tommy Hilfiger horloge gestolen. Ik was er zo de dieperik van in dat mijn mama 3 horloges kocht van de vader van een vriendin van haar. Veel geld waren we hier niet aan kwijt, goede horloges waren het niet (2x August Steiner en 1 Detomaso Firenzo (al heb ik over deze niets te klagen)).

Ik schakelde terug over naar een fashion merk en kocht me een goud Michael Kors horloge met een hoog negergehalte :sunglasses:

Hierna kwam ik in mijn vintage periode en tikte ik een Herbelin horloge op de kop (wat momenteel nog steeds het meeste draagtijd krijgt).

Ondertussen ben ik 20 jaar en ben ik volledig into vintage gekomen. Ik kocht een tijdje terug een Tissot Visodate Militar, een Tissot PRX en een Pontiac Hydraulica.

Momenteel is de koopwoede over, ga ik zorgen dat ik wat horloges kwijtspeel (zoals de August Steiners met zekerheid) en ga ik sparen voor een Rolex Milgauss (ook al is er nog een lange weg te gaan hiervoor)

En ohja dit ligt hier ook nog:

Verder heb ik nog een Wrangler horloge liggen dat ik na want hints van jullie probeer te repareren, net zoals een Seiko horloge en een IAXA horloge. Deze 3 liggen momenteel echter niet hier en moet ik maar eens later foto’s van doorsturen.

7 likes

Welkom!
Al flink bezig met horloges. Leuk om te zien.
Nu hard werken en/of studeren zodat je dichter bij die Rolex komt! Maar het dromen over een dergelijk horloge is ook al leuk.

1 like

Van harte welkom en heel veel plezier gewenst! :+1:

1 like

Welkom hiero!

1 like

Mijn beste,

Een veelzijdige voorstelronde!!
Je hebt al een mooie verzameling horloges!!
Van harte welkom dan ook bij dit energieke HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom! Wees gewaarschuwd: op weg naar de Milgauss zul je wel wat zijstapjes en smaakwijzigingen meemaken. Niettemin een mooi (erg mooi en serieus) spaardoel.

1 like

[quote=“Jinion, post:1, topic:97398”]
Ik schakelde terug over naar een fashion merk en kocht me een goud Michael Kors horloge met een hoog negergehalte
[/quote]:unamused:

1 like

Fouten gebeuren op je 16 :smiling_imp:

gelukkig ben je nog jong en van je fouten moet je leren:grin:. Anyway welkom!!!

1 like

Welkom!! Mooie historie al!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom en leuk om te zien dat je nu al interesse in vintage hebt! :thumbsup:

1 like

Leuke verzameling heb je al.

Veel plezier hier.

1 like

Van harte welkom hier!
Die Tissot militar is heel fraai!
Je bent goed op weg.

1 like

Van Harte Welkom! Sparen is goed, kun je onderweg nog eens iets anders aanschaffen en weer flipperen om zodoende toch bij de Rolex uit te komen. De rest is altijd leuker dan aankomen!
Veel plezier hier!

1 like

Welkom.

1 like