Voorstellen

Bij dezen neem ik thans de gelegenheid te baat mij een kort te doen voorstellen. Sedert enige maanden heeft het horologiumvirus bezit van mij genomen. Helaas maken enige enthousiastelingen in mijn directe nabijheid daar een dankbaar misbruik van. Dit genoegen heeft mij in directe zin een Borealis Scorpionfish opgeleverd. Helaas ben ik angstig dat het daar niet bij zal blijven…

18 likes

Welkom.
:stopwatch:

Welkom!

Virus detected… :wink:
Veel plezier met de hobby!
Gr.Wander

Ik wil u graag van harte welkom toewensen op het leukste horlogeforum van de wereld…van Nederland!

Wij zijn allen aangedaan door hetzelfde virus, althans, daar ga ik vanuit en ik hoop dat het nog heel lang gaat duren voordat een antivirus zal worden ontdekt.

In de tussentijd heel veel plezier gewenst en vriendelijke groet,

Klokkengek :relaxed:

2 likes

Het doet mij genoegen u op deze wonderschone dag welkom te mogen heten op ons bescheiden, doch levendige forum. Voorts moet mij van het hart dat het door u onlangs aangeschafte tijdsinstrument mijn goedkeuring en bewondering zeker kan wegdragen.:wink:

Of eh, hoi! En welkom op HF. Mooi ding, die Scorpionfish!:+1:

2 likes

Mijn ontegenzeggelijke dank voorshands voor dit warme welkom. Rest mij vooraleer niets anders te vermelden, voor dat ik me op mijn diner stort: beidt uw tijd!

1 like

Welkom :wink:

Welkom!

Welkom :relaxed:

Virus fijn zijn gangetje laten gaan…
Welkom!!

Welkom en bang hoef je hier niet te zijn :wink:
We hebben allemaal dezelfde ziekte…:grin:

1 like

Veel plezier op dit fantastische forum!

Welkom! Interessante introductie en dito horloge. Ik kijk nu al uit naar NA topics. Veel leesplezier toegewenst.

Welkom!
Ik heb gehoord dat er maar één medicijn is tegen dit virus: kopen, kopen, kopen :smirk:!

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!?

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom

Welkom!