Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Leon en woonachtig in 't mooie Amsterdam.
Heb me sinds kort geregistreerd omdat mijn hobby iets uit de hand loopt.
Inmiddels heb ik heel wat horloges bijelkaar gesprokkeld…
Helaas heb ik niet een budget als een aantal hier op 't forum, maar liefhebber absoluut! Ik zal m’n draai en de weg hier nog moeten vinden maar erg indrukwekkend wat een aantal in bezit hebben!
Gelukkig gaat de economie weer vooruit en daardoor mijn budget ook!
Uiteindelijk wil ik dan ook naar de “betere” horloges op zoek gaan en daardoor hier wat kennis op doen.
Welkom…en naar de duurdere moet je niet kijken maar je eigen smaak…ben ook pas begonnen met verzamelen en ben dr al achter dat het juist niet duur hoeft te zijn als je je pareltje hebt gevonden.Ik ben in het begin echt losggeslagen…kopen…kopen…kopen. Heb horloges liggen tussen 20-700 euro en ben het meeste content met oude horloges in goede staat die ik van het internet geplukt heb…
Hierbij de collectie, alleen de van de Vutton is de herkomst en echtheid discutabel… deze heb ik overgenomen van een wanbetaler
En inderdaad het gaat niet om het budget maar vaak is wel de kwaliteitsverschil erg groot naarmate er meer centen gaan rollen
Van Harte Welkom en veel plezier hier. Het virus heeft in ieder geval toegeslagen
De kwaliteit en de nuance komt vanzelf maar het belangrijkste is wat jij mooi vind.!