Voorstellen

Beste mensen,

Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Leon en woonachtig in 't mooie Amsterdam.
Heb me sinds kort geregistreerd omdat mijn hobby iets uit de hand loopt.
Inmiddels heb ik heel wat horloges bijelkaar gesprokkeld…
Helaas heb ik niet een budget als een aantal hier op 't forum, maar liefhebber absoluut! Ik zal m’n draai en de weg hier nog moeten vinden maar erg indrukwekkend wat een aantal in bezit hebben!
Gelukkig gaat de economie weer vooruit en daardoor mijn budget ook!
Uiteindelijk wil ik dan ook naar de “betere” horloges op zoek gaan en daardoor hier wat kennis op doen.

Ik wens iedereen een mooie TIJD!

10 likes

Welkom! Budget is geen issue voor ieder budget kunnen wij een toppertje vinden, niet waar leden?

Oh ja… Foto van de collectie is vereist;)

1 like

Welkom! En een foto van jouw collectie is inderdaad een must :smirk:

Welkom! Veel plezier op het forum!

Welkom, en we houden hier van foto’s inderdaad :grin:

Welkom!

Welkom…en naar de duurdere moet je niet kijken maar je eigen smaak…ben ook pas begonnen met verzamelen en ben dr al achter dat het juist niet duur hoeft te zijn als je je pareltje hebt gevonden.Ik ben in het begin echt losggeslagen…kopen…kopen…kopen. Heb horloges liggen tussen 20-700 euro en ben het meeste content met oude horloges in goede staat die ik van het internet geplukt heb…

Veel plezier hier en welkom!:blush:

Hierbij de collectie, alleen de van de Vutton is de herkomst en echtheid discutabel… deze heb ik overgenomen van een wanbetaler :relieved:
En inderdaad het gaat niet om het budget maar vaak is wel de kwaliteitsverschil erg groot naarmate er meer centen gaan rollen :blush:

2 likes

Van Harte Welkom en veel plezier hier. Het virus heeft in ieder geval toegeslagen :wink:
De kwaliteit en de nuance komt vanzelf maar het belangrijkste is wat jij mooi vind.!

Is die 2e in die winder een Cartier? Belichting valt er niet.goed op.

Welkom Leon! Kleine gratis tip: quartz hoeft niet per se in een winder (mag uiteraard wel :wink: :thumbsup:).

1 like

Deniz, klopt een Cartier Roadster uit 2007, zit ook een stalenband bij maar die wissel ik zo nu en dan af.

1 like

Hahaha!!! Flowert, bedankt voor de tip!

1 like

Welkom Leon,
Ik weet niet of je hier moet zijn als de hobby nu al uit de hand loopt :slight_smile:
Maar veel plezier hier!

Welkom!!

Mijn beste,

Van harte welkom bij dit energieke HorlogeForum!!
Een veelzijdige collectie heb je al. Leuk hoor.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom :+1:

Welkom, leuke diverse colletie heb je :smiley:

1 like