Voorstelling: Certina ds3 1000m limited edition

Vorige week donderdag was ik dus bij een juwelier om een horloge voor mijn vader te kopen. Eigenlijk zocht ik voor hem een quartz met saffierglas.
De verkoper toonde me wat Certina’s, een paar Hamiltons wat Glycines maar geen ervan kon me echt overtuigen. Na wat gepraat zei hij dat hij nog een duiker had liggen die me misschien wel zou interesseren. Het was een gelimiteerde uitgave (1888 stuks wereldwijd verdeeld) en hij had dit exemplaar blijkbaar achtergehouden.

Iets later kwam hij tevoorschijn met de Certina ds3 1000m limited edition.
Ik kon het horloge kopen aan de verkoopprijs van toen (Anno 2004) min de korting die hij gewoonlijk geeft aan de klanten.

Thuisgekomen wat foto’s van het horloge getoond. Bleek dat mijn vader toch niet zeker is of hij wel een horloge wil.

Maar de Certina had me duidelijk gebeten. Wat opzoekingen gedaan over het type, jullie om raad gevraagd (waarvoor dank trouwens)en dan wist ik het zeker: Dit horloge wil ik voor mezelf!

Na een dagje was de vrouw ook overtuigd en ben ik dan zaterdag mijn nieuwe aanwinst gaan ophalen.

Ik heb nog 2 jaar garantie op het uurwerk gekregen.
Hier zijn alvast wat foto’s:

mvg,
Msschlck

Schitterend horloge, gefeliciteerd en heel veel kijk en draag plezier gewenst.

Proficiat!

Proficiat, veel draag plezier. (tu)

Mooi! Heel mooi zelfs, ik zit ook al een tijdje met een ds-3 in m’n hoofd, nu het geld nog :wink:

Prachtig,veel draagplezier gewenst.

Kijk, dat bedoel ik nou. dit is een heel mooie. Op een ander forum heb ik niet onder stoelen of banken gestoken dat ik de nieuwe Aquadive he-le-maal niks vind. Zeker niet voor de astronomische prijzen die ze er voor vragen (en waar ze na een korte tijd al 30% af doen - vraag je af waarom…).

Ik heb al mijn postings over dit onderwerp beeindigd met ‘Ik zou onmiddelijk op zoek gaan naar een Certina DS. Oud of nieuw.’ Zo als die van jou dus!

Menno

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.(tu)

mcfr Schreef:

Schitterend horloge, gefeliciteerd en heel veel
kijk en draag plezier gewenst.

+1
geniet van dit mooie horloge!

Superklok!

Mocht hij je gaan vervelen… :wink:

ik vind het hem niet zo mooi… ik weet niet waarom, maar heb nog geen klik… misschien in het echt?

Een klassieker! Erg gaaf.

(tu)Superduiker

Echt heel mooi (tu)

Gefeliciteerd met dit toch wel apart klokje (tu)

in een woord prachtig(tu) veel plezier met deze aanwinst.

Mooie duiker (tu)

Echt heel gaaf.

Het lijkt net of het pareltje niet is uitgelijnd boven de
12uurpositie. Kan gezichtsbedrog zijn natuurlijk.

Mooie duiker, vooral die jaren 70 kast (tu). Alleen die band, kwenie…
Veel plezier ermee!