Voorstelling nieuw lid: WatchM

Beste Forumleden,

Ik ben 37j afkomstig uit provincie Antwerpen en heb eindelijk beslist om na geruime tijd jullie posts te hebben gevolgd, gewoonweg lid te worden van deze horloge-gemeenschap zodat ik bepaalde thema’s vlotter kan opvolgen.

Ik heb nog niet bijzonder lang drager van de horloge-microbe, ik kan dus nog heel wat opsteken van dit forum en jullie posts!

Graag maak ik met jullie kennis via deze post en deel ik graag mijn huidige collectie – dit zal jullie vermoedelijk toch het meest interesseren😊.

Op het verlanglijstje staat de Tudor Black Bay Blue 79230B waar de Orient en de Tissot vermoedelijk plaats voor moeten zullen maken.

Volgende week vervoegt zich mijn eerste vintage: Een Tag Heuer Professional 2000 972.613 – ik zal deze met jullie delen onder gepast onderwerp.

Ik ben blij te mogen deel uit maken van dit forum en lees graag jullie comments/advies op deze post.

Groeten,

WatchM

47 likes

Waarom niet de Seiko weg en de Tag?

Welkom :+1:

De SKX draag ik best vaak voor het sporten, ik heb hier ook persoonlijk meer mee dan met de Orient.
Ik zou de Tissot als huidige daily diver willen upgraden, de Tag is voor mij een ander type horloge dat ik graag als apart type houd ik de collectie (voorlopig :grin:)

Welkom! Mooie tijd hier!

Ik zit je collectie te bekijken en ik zeg: de HFLE 2022 zou ontzettend in jouw collectie erbij passen. Ideetje?

Met vriendelijke groet van Omanido

2 likes

welcome home

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum. Leuke collectie.

Welkom…:+1:

Dag Omanido,

Hoewel het een knappe prestatie is om de HFLE2022 op te richten, heb ik al plezier genoeg met mijn eigen zoektochten naar mooie spullen :grinning: ! Ik wens jullie uiteraard nog veel succes met het 2022-project!

1 like

Welkom :+1:

Van harte welkom!

Welkom op ons mooie forum.

Welkom op HF! En da’s een prima collectie! Zeker de Carrera vind ik mooi en leuke dat daar een 2000 bijkomt! Misschien de Orient de de SKX ruilen voor een Squale! Hoor ik heel goede dingen over! :wink:

2 likes

Maarten welkom op het forum ,veel plezier en succes :+1:

Maarten, welkom op HF!

Welkom bij de club :+1:

Welkom hier!

Welkom :smiley:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!:+1: