Voorstelling "nieuw" lid

Hi iedereen,

Graag stel ik mezelf bij deze even voor: Mijn naam is Jan. Ik ben al enkele jaren vrij oppervlakkig geïnteresseerd in horloges. Maar ik merk met naarmate de tijd vordert dat ik de neiging heb om mij hier verder in te verdiepen.
Na mij hier ongeveer een half jaar geleden te registreren betrap mezelf vrijwel dagelijks op dit forum bijvoorbeeld.

Rolex, Tudor, GS zijn om te beginnen maar enkele van de merken die mij aanspreken zonder dieper in te gaan op welke specifieke modellen/combinaties.

Ik ben momenteel in het bezit van enkele relatief goedkopere/mainstream modellen om het zo te noemen: Een Fossil, Seiko Flightmaster en een zwarte g-shock square.
Ik zou graag in de nabije toekomst voor een wat minder voor de hand liggende toolwatch willen gaan, hopelijk via dit forum.

Groet,

Jan

26 likes

Welkom op HF Jan :+1:
Kijk eens naar Damasko als je een tool watch zoekt :blush:

1 like

Welkom, Jan en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom hier.

1 like

welkom-home

1 like

Welkom bij de club Jan.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het Horloge Forum Jan en veel plezier hier gewenst! Succes met een mooie toolwatch vinden, ik heb geen toolwatch omdat ik zoiets niet nodig heb, zegt mijn vrouw😀.

1 like

Welkom Jan

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom op dit mooie forum Jan :smiley:

1 like

Welkom Jan! Blijven ‘snuffelen’ en dan komt het allemaal goed

1 like

Welkom Jan!

1 like

Hartelijk welkom! Heb je ook wat leuke plaatjes? Daar zijn de meeste leden hier namelijk dol op :+1:

1 like

Welkom! Pas maar op, straks heb je je collectie ineens verdubbeld :wink:

1 like

1 like

Welkom Jan!

1 like

1 like

:wave:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like