HI allemaal!
Ik ben Bert, een 21 jarige jongen uit België die sinds zijn 11e levensjaar geboeid door horloges door het leven gaat. Ben op aanrader van the watchpouch kiddo toch maar eens een uitgebreid kijkje komen nemen op dit forum! Moet eerlijk toegeven, lijkt me hier veel leuker dan andere fora zoals watchuseek! ps: het logo langs de titel links boven op de pagina lijkt soms op een vogel voor mij
Groetjes!
Welkom!
Verrek
Welkom!
Welkom !
Volgens mij is het een vogel.
Je ziet ze vliegen
welkom,en gelukkig ben ik niet de enigste die die kanarie ziet
oha extraajte! ik verzamel voornamelijk rolex (typisch nietwaar?) maar heb ook redelijk wat ervaring in vintage seiko! natuurlijk ook fan van vintage omega,longines, certina, rado, hier en daar eens een wat chronografen. je kent het wel!
welkom!
Mijn beste,
Bert, van harte welkom bij dit Nederlandstalige HorlogeForum, met internationale allure!!
Orologio Signaturis Temporis
Die avatar
Welkom Bert!
Je verzamelt Rolex als 21 jarige? Doe je goed!
Foto’s?!!
Welkom!
Welkom op het forum!
zal ze morgen posten!
Heb op dit ogenblik een 2015 explorer 39 mm mark 1 ( sorry referentie ontgaat me)
een 16014 met linen dial van 1983
en ik had tot voor kort een speedking 6430 van 67! Denk wel dat ik de enige 11 jarige was uit de buurt die begon te sparen voor een rolex haha
Je kan als 11 jarige beter een Rolex kopen dan een spaarplan bij de bank.
Dat is wel gebleken
correct !
maar buiten rolex heb ik ook onnoemelijk veel seiko 5jes gehad van de 60’s!
Welkom en veel plezier op dit forum!
Welkom hier ! Ik spaar zelf ook Rolexen, heb er alleen nog geen … Maar ik heb wel n Seiko
Je kunt hier naar hartelust rond fladderen
welkom en ja die vogel zie ik ook altijd
lijkt een beetje op deze (ik hoop niet dat iedereen nu voortaan alleen nog maar de vogel ziet en niet meer het horloge
Op je 11e gaan sparen voor een Rolex, dat is pas toewijding! Welkom, veel plezier hier.
Dankuwel allemaal voor de warme ontvangst!