Voorstelling

Hallo liefhebbers,

Na een hele tijd alleen meegelezen te hebben, wordt het toch wel tijd om mezelf kort voor te stellen.
Mijn naam is Jan en op dit moment ben ik 64 jaar oud. Tussen de 50 en 45 jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in horloges, maar toe kwamen er andere prioriteiten in mijn leven. In deze fase van mijn leven is er meer tijd om aan hobby’s te besteden, en daar horen horloges ook bij.

Mijn huidige verzameling bestaat nu uit twee exemplaren, te weten een onlangs aangeschafte Seiko SNE341 die ik draag tijdens mijn werk en een cadeau gekregen Diesel die ik draag (als supporter) naar het voetballen en voorzien is van een strap in clubkleuren (rood-wit-blauw). Deze verzameling wil ik nog uitbreiden met een dress watch (misschien vintage) en een meer casual c.q. sportief horloge. Ook heb ik het voornemen om meer kennis, zowel theoretisch als praktisch, te gaan opdoen van de werking van horloges. Aangezien ik echter nog steeds fulltime werk, zal dat voorlopig nog beperkt blijven tot kennis vergaderen via het forum.

20 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom.:+1:

Welkom!

welkom

Welkom op het forum!

Welkom!

Welkom Jan,

Enne…

1 like

welkom-home

Welkom bij de club.

Welkom, Jan en nog heel veel plezier op ons forum.

3 likes

Welkom :raising_hand_man:

Welkom :+1:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom hier.

Beste Jan,
welkom op HF!

Welkom :v:t3:

Van harte welkom op ons mooie forum!

Welkom hier bij H F !
Ik ben ook 64 en gek van horloges Maar speciaal duikers !