Na veel ‘horlogekijken’ ben ik op jullie forum terechtgekomen. Het blijft voorlopig ook uitsluitend bij kijken…dat kost niets, heet dat dan :-). Ongetwijfeld leidt dit gedrag ooit tot een bescheiden collectie, zodra er wat ruimte voor is. Ik vergeet wat natuurlijk: mijn naam is Nick, ik kom uit België, Vlaanderen om precies te zijn en ben net 43 jaar geworden. Ik hou van de meer verfijnde hebbedingetjes, waaronder vouwmessen en … je raadt het … horloges . Wat de kennis over onze gedeelde hobby aangaat, daar is het bijzonder magertjes mee gesteld, het enthousiasme en de liefde voor daarentegen, dat is een ander verhaal.
Bedankt om dit alvast te lezen en ongetwijfeld tot één van de volgende, hoewel ik niet zal uitblinken in commentaar geven. Daar ontbreekt, zoals eerder gezegd, de achtergrond voor.
Ik draag elke dag, aangepast aan mijn werkomstandigheden, een Traser Black Storm. Na de werkuren in een ander plunje een Garmin Forerunner 230.
Meistersinger heeft er een aantal in de collectie die de ogen strelen (althans de mijne), dus die zijn altijd welkom . Wat stijlen betreft komen zowel de pilotenhorloges, moderne tactische horloges (GPW bijvoorbeeld) als de eerder klassieke variant (Hamilton, Tissot) in het ‘vizier’. En om de een of andere onverklaarbare reden komt Seiko nogal eens op de proppen.
Geen import-Belg, wel een goeie gok ;-).
Wat de imitatie van Walt Disney-klassiekers betreft, ben ik net iets beter in Donald Duck trouwens :-). Wel een goeie
Je moet over pakweg 5 jaar de kosten die je uitgegeven hebt aan horloges delen door de uren dat je hebt rondgekeken. Dan weet je dus wat dat kijken per uur gekost heeft